Ga naar inhoud

Printen vanaf laptop

Aanbevolen berichten

zal eens proberen hopelijk lukt het

---------- Post toegevoegd om 20:08 ---------- Vorige post was om 20:00 ----------

Nu heb ik ze gedownload, en als ik deze wil installeren heb ik 2 mogelijkheden personal installation - install the printer for use on this computer of network installation - install the printer for use on a network, ik moet hier toch het 2de nemen?(network) maar dan moet ik de printer selecteren, en dan zie ik hem nergens staan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst zo te doen bij XP computer:

Klik op printer en met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik nu op tab delen

Onderaan ziet je extra stuurprogramma en ga naar de map van de printer driver (vista) die je gedownload hebt.

Dan vanuit vista

Nieuwe printer en netwerkprinter en dan even wachten tot windows gevonden heeft en selecteert de printer en volgt dan verder de instructie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst zo te doen bij XP computer:

Klik op printer en met de rechtermuisknop op eigenschappen.

Klik nu op tab delen

Onderaan ziet je extra stuurprogramma en ga naar de map van de printer driver (vista) die je gedownload hebt.

Dan vanuit vista

Nieuwe printer en netwerkprinter en dan even wachten tot windows gevonden heeft en selecteert de printer en volgt dan verder de instructie.

Ok het werkt eindelijk:-)

hartelijk dank voor uw hulp!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.