Ga naar inhoud

drivers

pr1mate

Aanbevolen berichten

Hey,

ik had een probleem met de laptop van mijn schoonzus. Xp werkte niet meer en kon ik ook niet meer installeren (viel steeds uit tijdens installatie) Ik heb een anders os; windows 7, erop gezet. Deze draait wel en doet het momenteel goed.

Ik moet echter de drivers overal zie af te halen. voor de beeldkaart is dit reeds gelukt. Maar het geluid wil ik niet vinden. Het betreffen altec lansing luidsprekers met een 3D sound blaster pro-compatibel 16-bits geluidskaart.

Iemand een idee waar ik deze drivers in godsnaam vindt? Ik wil er liefst niet voor betalen, daar deze er reeds op stonden bij de xp versie (waar ze dus reeds voor betaald had)

Alvast bedankt!

ps: de pc is een hp pavilion dv5285ea notebook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

Ik wist niet dat in de vista 32 bit kon gebruiken in windows 7. Die driver van die soundkaart werkt niet. Hij wil het alleszins niet installeren. Een taalpakket wil hij ook niet doen (staat nu in het Engels) Enkel de nvidia installatie heeft gewerkt.

aangepast door pr1mate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download Free PC Audit naar je PC.

Klik op freepcaudit.exe

Op het scherm met "Scanning .... Please wait", wacht je tot het programma klaar is.

Klik nu op "file" en dan op "save as".

Geef het .txt-bestand een eigen naam en klik op "opslaan".

Open het .txt.-bestand en verwijder volgende regels :

Klik nu op toetsen CTRL + F

Typ nu dit: key:

Verwijder de key code

Druk nu op F3

Dit uitvoeren tot alle keys verwijderd zijn.

Niets anders verwijderen!

Dan via "bestand" op "opslaan" klikken.

Hang dit .txt-bestand als bijlage aan je volgende bericht.

Hoe hang je een bijlage aan je volgende bericht ?

Scroll naar beneden onder je bericht.

Klik op "Beheer bijlagen"

Klik op "Bladeren" en zoek naar het bestand op je PC.

Klik op "Uploaden".

Het .txt-bestand wordt nu toegevoegd aan je bericht.

Venster sluiten.

Klik onder je bericht op "Reactie versturen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij zat aan item 43 van 43, dit bleef ff hangen en toen viel hij uit. Ga het nog eens proberen.

---------- Post toegevoegd om 16:10 ---------- Vorige post was om 16:08 ----------

Ok ga hem even laten uit staan. Hij viel kort na de opstart weer uit. Hoop dat ik niet terug met hetzelfde probleem zit als mijn vorige topic. Alhoewel hij nu wel al lang draait. Zou mss kunnen zijn, omdat windows 7 minder vraagt van de laptop dat het langer duurt eer hij uitvalt. (mss toch koelingsprobleem?)

Ik hou jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.