Ga naar inhoud

drivers

pr1mate

Aanbevolen berichten

Ja maar dan is het raar dat hij het bij een eenvoudige xp ook heeft. Had hem al proberen op te maken maar eens ik meer vijzen had dan vingers en tenen samen heb ik hem maar terug samen gestoken. (hij werkte ervoor al niet dus daaraan ligt het niet :P) Aan de koeling geraakte ik niet aan. zie wel wat er verder uit de bus komt. Ik zal posten als het geholpen heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MOEHAHAHAHA!!!

Gelukt!

Laptop volledig open gegooid. Blijkbaar zat er een hele laag stof tussen de ventilator en het koel element, waardoor de laptop het geluid maakte, alsof hij zou opstijgen. Eens die lap stof verwijderd heb ik stresstest gedraaid en dit liep een half uur, zonder afslaan. Heb het dan afgezet. Voor het verwijderen van het stof, liep hij net geen 1.30 min. Duidelijk toch.

Ben blij dat het gelukt is en ik hoop dat jullie hier ook iets aan hebben. Laptop niet zomaar weggooien maar echt alles uit te kast halen, helpt wel. (Tot ergernis van mijn wederhelft :P)

iedereen bedankt voor de reacties en hulp.

Ik ga er terug de originele XP opzetten, met de bijhorende drivers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.