Ga naar inhoud

ik wil graag een game pc help me pleasee

Aanbevolen berichten

Gast blokfluit
Geplaatst: (aangepast)

hee hallo

ik ben er weer zo een die een game pc wil, maar daar helaas geen verstand van heeft. nou heb ik al flink wat opgezocht en heb al wat informatie. alleen zelf eentje samenstellen wil nog niet lukken.:argh:

nou wil ik vragen of jullie er misschien eentje voor mij willen samenstellen.

ik zal hier alles eventjes bij schrijven

- 1100 euro

- assemblage zonder windows

- 4gb ram

- boven de 600 gb harde schijf intern

- krachtige videokaart en proceser!

- windows 7 64 bits

- GEEN toetsenbord monitor muis enz.

- het liefst de hd5850 videokaart:-)

ik weet niet wat ik er nog meer bij kan schrijven maar er moet wel een mooie behuizing opzitten. die mag best rond de 80 euro kosten

verder zou ik willen vragen of

- jullie op de goedkoopste webwinkel willen samenstellen

- de prestaties naar beneden gaan met een 24 inch monitor 1920- 1080

- ik hierop call of duty 4.2 op high kan draaien zonder problemen

- weten jullie trouwens ook nog een goede game muismat het liefst niet te duur

dat was alles

ik hoop dat jullie wat tijd voor mij kunnen maken en zou het ook heel prettig vinden

mvg

aangepast door blokfluit

Ben jij iemand die met grote muisbewegingen gamed of met kleine/gevoelige bewegingen?

Als je grote bewegingen maakt wil je immers een ruige mat, terwijl een kleine beweging heel gladde oppervlak kan gebruiken.

Heb je ook een optische muis of een laser muis? Optische is namelijk niet zeer accuraat op gladde oppervlakke.

Voor het systeem zal ik eens kijken.

Duidelijk

BTW: USB 3.0 & sata3 nodig? Dan selecteer ik een MB die dat heeft.

BERICHT 2 (ik vind dubbel post nogal stom.)

Dit is dan wel zonder USB3.0, als je dat wil moet je gewoon de ASUS P7P55D-E selecteren ipv de MSI P55-GD65.

Dit is de goedkoopste op 4launch.nl

4rbwyh.png

Totaal een

1132.50

en dan die van azerty.

Voordeel van azerty is de voorraad. Azerty wordt beter bevoorraad dan launch.. nog beter dan azerty is alternate maar de prijs gaat immers omhoog met zulke service.

Ik heb ongeveer hetzelfde systeem (enkel de CM690 pure ipv de II advanced, kingston VR ipc OCZ gold en de P7P55D-E omdat ik USB3.0 wou)

aangepast door Duidelijk
Gast blokfluit

ruige muisbewegingen maak ik denk ik niet maar ik wil wel een beetje een ruime muismat niet zon mini dingetje. kunt u me anders een site geven waar ik kan kijken (bij razor heb ik al gekeken) :).

over de configuratie- ik denk dat usb 2.0 wel goed is toch? en ik moet alleen 2 usb hebben en mn monitor aansluiten voor de rest geen rare poorten enz.

voor de rest hartelijk dank voor het samenstellen

zou je het astublieft in een linkje kunnen doen want ik kan sommige onderdelen zelf niet vinden. ben niet zo goed met zulk soort site's

aangepast door blokfluit
Gast blokfluit
Geplaatst:

ow nou bedankt ik zou alleen willen weten is dit een goede computer om bijvoorbeeld call of duty modern warfare 2 op te kunnen spelen? en stel ik koop hier een 24 inch monitor voor gaan mijn prestaties dan veel omlaag ?

Gast blokfluit
Geplaatst:

oke bedankt voor je hulp

ik weet genoeg zo.

groetjes

Gast blokfluit
Geplaatst:

uhmm... laatste vraag. ik wil graag een spel spelen dat al vrij oud is.

het heet silkroad online en is denk al wel zon 4 jaar oud. daarom denk ik niet dat het op windows 7 kan draaien hoe moet ik dit nu aanpakken. of kan het wel op windows draaien?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.