Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eeh,

Heb een vraag:

Ik heb net Linux Ubuntu 7.04 gedownload..

maar ik wil even weten of ik hem GOED kan draaien op mijn moederbord:

Asus M2V-MX K8M890

Iemand die iets weet?

BEDANKT!

Geplaatst:
normaal hoort dat geen problemen te moeten geven, waarom denkt u trouwens dat het niet werkt??

Omdat een vriend van mij uit mijn klas,

die zegt dat je soms fouten kan krijgen met SATA moederborden..

zegt je dat iets?

Geplaatst:

Bedankt,

nog TIPS voor mij?

Ben nieuwe Linux gebruiker..

Geplaatst:

je zou eens kunnen kijken bij de andere topic over linux, daar staat heel veel info over in.

ik geef je wel de tip om in het begin nog niet met een dual boot te werken maar met alleen linux op de schijf (als je deze mogelijkheid hebt) want dit werkt wel makkelijker

let wel op dat bij linux alles een beetje op andere plaatsen zit en andere namen heeft dan in windows dus dit kan soms wel voor enige verwarring zorgen.

er zit al veel software standaard in zoals de internetbrowser firefox.

als u dus van een van de programma's niet begrijpt wat het is, gewoon even aanklikken of googlen.

veel plezier met linux :mrgreen:

Geplaatst:
je zou eens kunnen kijken bij de andere topic over linux, daar staat heel veel info over in.

ik geef je wel de tip om in het begin nog niet met een dual boot te werken maar met alleen linux op de schijf (als je deze mogelijkheid hebt) want dit werkt wel makkelijker

let wel op dat bij linux alles een beetje op andere plaatsen zit en andere namen heeft dan in windows dus dit kan soms wel voor enige verwarring zorgen.

er zit al veel software standaard in zoals de internetbrowser firefox.

als u dus van een van de programma's niet begrijpt wat het is, gewoon even aanklikken of googlen.

veel plezier met linux :mrgreen:

Andere topics heb ik al gelezen ;)

En jij bedankt voor de informatie!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.