Ga naar inhoud

Stomme windows 7..

Arno.B

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb onlangs windows 7 geinstalleerd, en nu telkens als ik een programma installeer en voltooi krijg ik een venster "dit programma is niet juist geinstalleerd of niet met de juiste instellingen bla bla" installeer het opnieuw.

Maar als ik dat doe krijg ik een foutmelding en eig moet ik het helemaal niet opnieuw installeren want het programma werkt perfect...

Hoe verhelp ik dit?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor, gewone programmatjes..

Ik heb idd 64 bit. Maar het rare is dat het altijd zegt dat het niet goed is geinstalleerd maar dat het uiteindelijk toch werkt.. Ik heb precies al spijt dat ik Vista vervangen heb door win 7? :s

---------- Post toegevoegd om 13:36 ---------- Vorige post was om 13:24 ----------

Ik heb het gevoel dat ik meer compatibiliteitsproblemen heb met windows 7 dan met vista, windows 7 wou zelfs de cd rom met programma's en drivers van mijn moederbord niet aannemen, en mijn digitale tv neemt hij ook niet aan..!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou niet graag terug gaan naar Vista.

Als er geen drivers zijn voor windows 7 dan mag je ook drivers nemen van Vista.

Wel opletten dat je 32 bits of 64 bits neemt.

Is er geen 64 bits dan kan je proberen om 32 bits te nemen.

Ik weet op dit moment geen enkel programma dat niet werkt in windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn systeem:

Antec 900, niet relevant ma kom

Asus p5q-e

Nvidia GTX 260

Intel core duo E8500 3.16Ghz

4 gb dd2-800

voor de rest niets relevant

Ik weet dat ik 64 bit drivers van vista kan nemen hoor, maar zoals bijvoorbeeld COD2 crasht, moet ik draaien in compatibiliteitsmodus vista sp2, mijn ditigale tv neemt hij niet meer aan, VLC doet lastig, maar dat ligt niet aan de windows denkik..

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.