Ga naar inhoud

pc start niet op met vista maar met acronis

fresno

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren een probleem waar ik niet uitkom

Ik heb Acronis suite op de pc gezet en bij installeren liep deze vast. Ik kwam er later achter dat dit niet onder Vista werkt.

Als ik nu mijn pc opstart, start deze automatisch Acronis en geen Vista.

Ik heb met Vista dvd een eerder herstelpunt gekozen, Bevestigd dat dit gelukt was, maar dit hielp niet. In mijn boot/bios staat alles normaal.

Vista staat er dus gewoon nog op en benaderbaar vanaf de dvd, alleen kan ik er verder niets mee, omdat Acronis steeds opstart.

Wie heeft voor mij de oplossing, want ik baal verschrikkelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij start niet op in de veilige modus.

Wat ik tot dusver wel heb kunnen doen is:

met vista dvd systeemherstel en vervolgens met powerdisk kunnen opstarten

alles weg gehaald ook uit register

vervolgens herstart en helaas daar is de Acronis lader weer

Ook geprobeerd het weg te halen door opnieuw te installeren, maar dan loopt vista vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal kijken of ik een foto kan maken, want met de pc kan ik verder niets meer doen.

Ga met Hirren boot cd kijken of ik nog wat documenten kan redden. Gelukkig heb ik veel back-ups gemaakt. Maar om alles opnieuw te installeren kost toch wel weer de nodige uren.

Ach laten we het positief bekijken... ik hou er een snel een schoon systeem aan over.

Ik hoop wel dat het niets is wat dan terugkomt, omdat er iets in de bios zou staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.