Ga naar inhoud

iexplore.exe -toepassingsfout

Kwik38

Aanbevolen berichten

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Beste kape,

Ja, het is nog niet opgelost . De toestand is zoals vroeger .

Bij het afsluiten komt er een melding die slechts een paar seconden zichtbaar is en die , zo meen ik toch, een geheugenplaats vermeldt . Er komt zoiets als " instructie op 0x ..... . lees en schrijfbeweging ...etc is mislukt ;

Mvg Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kape,

Neen , dat lukt mij niet . Wanneer ik met de "pijl" op dat pictogram ga staan , dan kan ik geen inhoud zien, ik kan dat niet openen ;

Mvg Guido

---------- Post toegevoegd om 13:45 ---------- Vorige post was om 13:42 ----------

Hallo kape ,

Misschien nog dit toevoegen : soms krijg ik mails met in het bericht een vierkant en in de linkerbovenhoek een rood kruisje , ook dat kan ik nooit openen .

Is dit misschien een verwant probleem ?

Groetjes van Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nog dit toevoegen : soms krijg ik mails met in het bericht een vierkant en in de linkerbovenhoek een rood kruisje , ook dat kan ik nooit openen .

Is dit misschien een verwant probleem ?

Groetjes van Guido

Dit komt van de beveiliging van je mailprogramma. Waarschijnlijk staat die ingesteld op "geen afbeeldingen tonen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo kweezie wabbit en kape,

Na het lezen van oplossingen voor andere gebruikers heb ik gisteren geprobeerd met het downloaden van Explorer 8 ( die trouwens al in gebruik was op mijn pc) . Het heeft wel een kwartiertje geduurd om te downloaden en opnieuw te installeren, doch tot mijn algehele verwondering is alles nu in orde , en dus opgelost . Ook de pop-up blokkering heb ik gevonden en uitgevinkt en shijnbaar ( zolang ik hout vasthoud ?) is het na één dag nog ok .

Beste dank aan jullie beiden en hopelijk moet jullie niet meer lastig vallen .

Met veel dankbare groeten van Guido

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.