Ga naar inhoud

E-mail EXEL

cartouche

Aanbevolen berichten

Welk programma gebruik je normaal om je e-mails te versturen. Misschien moet je bijvoorbeeld outlook nog koppelen aan excel.

In windows 7 kan je dit op volgende manier nakijken:

Start / Standaardprogramma’s en klik op de bovenste optie Uw standaardprogramma’s instellen

Daar zou ergens e-mail moeten staan.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk programma gebruik je normaal om je e-mails te versturen. Misschien moet je bijvoorbeeld outlook nog koppelen aan excel.

In windows 7 kan je dit op volgende manier nakijken:

Start / Standaardprogramma’s en klik op de bovenste optie Uw standaardprogramma’s instellen

Daar zou ergens e-mail moeten staan.

geprobeerd maar het lukt niet. windows-live is ingeschakeld

---------- Post toegevoegd om 08:05 ---------- Vorige post was om 07:58 ----------

Mijn mails worden verstuurd met Windows-live.

Heb reeds het volgende geprobeerd inetcpl.cpl, geeft geen resultaat dan

maar naar standaardprogramma's en windows-live als standaard uitgevoerd maar nog steeds geen resultaat.

alvast bedankt voor de tip.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg niet dat het niet kan, maar er zijn erg weinig mensen die vanuit een applicatie een mail sturen. Veel beter is eigenlijk om je mailprogramma te starten en je excel-bestand als bijlage mee te sturen. Geeft minder problemen. En is overzichtelijker.

Welk is je mailprogramma dat je standaard gebruikt? Voeg daar het excel bestand toe! (localiseer het .xls bestand op je harde schijf)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is deels opgelost. Ik kan versturen vanuit mijn documenten het enige nadeel is dat het volledige bestand mee verstuurd wordt.

Soms moet je één blad kunne versturen. Bv de uitslag van een wedstrijd.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

mvg Cartouche.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.