Ga naar inhoud

nieuwe profielen maken

Aanbevolen berichten

in mijn documenten staan foto en tracks van gps routes,duw ik rechts op mijn muis en kopieren naar e mail ontvanger krijg ik altijd bericht

er zijn geen profielen gemaakt,kies het pictogram e-mail en fax in configuratiescherm om een nieuw profiel te maken,ik ben al eens naar cofiguratiescherm en e-mail gegaan maar dan krijg ik een kadertje nieuw profiel maken en dan moet er iets ingevuld worden .maar wat.

zet ik die foto en tracks op een usb stick en ga ik er mee naar mijn vriend dan kan die dat wel zonder problemen verzenden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn e-mail programma is outlook express,en met uw opmerking van standaard mail,ben ik eens gaan kijken naar extra en dan opties en bij algemeen zag ik iets staan van niet als standaard ingesteld en heb dat verandert in als standaard gebruiken en nu kan ik wel die foto s verzenden,dus denk ik dat daar het probleem geweest is.

allesinds bedankt voor uw snelle reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.