Ga naar inhoud

Kan plots geen dvd meer afspelen met windows media player

The Dub Oracle

Aanbevolen berichten

Ik heb een computer gehad en die was ook met norman antivirus.

Na uitschakelen bleek er plotseling windows update aan het installeren was.

Daarom dat ik u dat voorstelt om even Norman uit te schakelen in msconfig zoals boven geschreven. Dus niet gewoon norman tijdelijk uitschakelen wat ook kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb een computer gehad en die was ook met norman antivirus.

Na uitschakelen bleek er plotseling windows update aan het installeren was.

Daarom dat ik u dat voorstelt om even Norman uit te schakelen in msconfig zoals boven geschreven. Dus niet gewoon norman tijdelijk uitschakelen wat ook kan.

Ik draai op xp service pack 2, ik weet zeker dat hij geen updates aan het instaleren is na het uitschakelen.

Ik heb alles zo ingesteld dat hij updates die uiteindelijk naar service pack 3 lijden niet instaleerd.

Windows geeft wel melding van de updates maar ik instaleer ze niet, ze worden ook niet automatisch door norman geinstaleerd, hij schakeld daarvoor te vlug uit, of normaal uit.

Deze norman heeft dat niet, anders had ik nu ook al xp met service pack 3 gehad.

aangepast door The Dub Oracle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg het niet voor elkaar, deze pc start wat anders op dan mijn vorige.

Ik weet wat je bedoelt, ik ken het scherm.

Laatste kans is met de TAB knop maar ik weet niet welke knop dat is.

Op oudere toetsenborden zit die knop wel, maar op deze niet.

Weet jij dat ?

---------- Post toegevoegd om 12:27 ---------- Vorige post was om 12:24 ----------

Bij TAB krijg je Bios post message.

Anders kom ik weer in de bios setup, en dat scherm bedoel je niet.

Blaauwe achtergrond moet het hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die pijltjes zijn de tab knop ook niet, ik heb ook de pijl geprobeert naast de += maar dat is de tab ook niet.

Met de pijltjes in bios er naar toe navigeren is het ook niet.

Misschien is het f2, voor de laatste keer, wacht effeh.

---------- Post toegevoegd om 12:46 ---------- Vorige post was om 12:41 ----------

Ik kom altijd in de bios setup terecht, ik heb alleen keuse uit de delete knop en de tab.

Meer vraagt hij niet.

Met mijn oude pc kan ik wel in veilige modus opstarten terecht komen.

Met deze pc ook wel maar alleen wanneer hij crashed kom ik er in terecht, en dan zelfs ook nog niet altijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hardware problem: TSSTcorp CDDVDW SH-S223B won't load DVDs - Club MyCE

Deze link is ook wel interessant, het gaat er ook deels over.

Ze hebben het over de firmware flashen en of de stroom er af halen.

Het probleem loste zich soms ook vanzelf op.

De stroom eraf halen kan het ook niet zijn want mijn pc zit op een sinusomvormer die elke avond weer uit gaat, dat kan het ook niet zijn.

Over firmware updat kan ik ook niet veel vinden, en wat flashen is weet ik niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De firmware kan het ook niet zijn want ik heb er even een andere dvd speler in gedaan, dit keer een asus, en hij doet het nog netzo.

Ik heb tevens de motherboard programma's opnieuw geinstaleerd je weet maar nooit.

Maar helaas, hij heeft nog steeds het zelfde probleem, er is niks veranderd.

Drivers hen ik ook allemaal gechecked van de dvd speler maar helaas, alles wekt correct zegt hij.

Het is net of hij de dvd speler niet ziet, hij reageerd heel traag als hij de dvd wel pakt, er is ook geen beeld, soms wel geluid.

De K-Lite speler werkt wel, maar het beeld stotterd dus, en de computer crached met regelmaat.

???????????????????:viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.