Ga naar inhoud

word

hans fibbe

Aanbevolen berichten

Bedankt voor je reactie.

Als ik naar Normal.dot zoek, krijg ik 5 bestanden (normal.dotm.ink en normal.dotm.(2-5).ink).

Moet ik 2-5 allemaal verwijderen?

Overigens heb ik ontdekt dat:

als ik OUTLOOK (2007) open, en ik heb WORD (2007) daarvoor geopend, dan kan ik geen WORD-bestanden meesturen in Outlook.

Als ik eerst OUTLOOK 2007 open en daarna WORD 2007, dan kan ik geen WORD-bestanden openen of wegschrijven.

Het eerst gestarte programma werkt steeds wel, het laatst gestarte niet.

En verwarrend genoeg soms werkt alles.

Vriendelijke groet,

Hans

---------- Post toegevoegd om 10:41 ---------- Vorige post was om 10:33 ----------

Het werkt!

Ik heb de bestanden normal.dotm (2-5).ink verwijderd en alles werkt weer.

Hoe kan ik voorkomen dat deze stoorzenders ontstaan?

Vriendelijke groet,

Hans

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kan je op knopje Opgelost klikken.

helaas is het probleem weer terug.

er staat nog één bestand normal.dot.

moet ik ook dat laatste verwijderen, of kan ik dan geen nieuwe documenten meer aanmaken in Word?

---------- Post toegevoegd om 08:43 ---------- Vorige post was om 08:42 ----------

helaas is het probleem weer terug.

er staat nog één bestand normal.dot.

moet ik ook dat laatste verwijderen, of kan ik dan geen nieuwe documenten meer aanmaken in Word?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 5 maanden later...

Ik zou toch eens controleren op spyware. Dat je zelfs geen documenten kon openen in Word zelf, is heel vreemd. Met een beschadigde normal.dot is dit mogelijk dat het bestand niet geopend kan worden. Toch voor alle zekerheid een hijackthis-logje posten aub:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.