Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo

ik heb een oude pc met een usb 1.0 poort

en er zit een 4poort usb 2 powered hub achter

alles werkt wat ik aansluit behalve mijn externe harde schijf.

als ik hem insteek krijg ik wel het bericht

(dit usb-apparaat kan sneller werken als u het aansluit op een snelle usb 2.0 poort)

natuurlijk heeft mijn pc dit niet maar ik kan de schijf nergens vinden

hij heeft misschien 2 keer gewerkt en daarna niet meer.

wat moet ik nu doen?

alvast bedankt

Sniffke

Geplaatst:

kan je mij misschien zeggen wat ik moet afhalen

want ben een echte kluns met pc's

u bent alvast heel hard bedankt voor uw hulp

groeten

Sniffke

Geplaatst:

Deze is is hulpprogramma zal formaat een Western Digital externe USB-of FireWire harde schijf terug naar de originele FAT32 partitie en formaat.

Deze is een logo voor de externe harddisk.

Deze is een helpbestand.

Deze is een hulpprogramma is voor gebruik met alle Western Digital externe harde schijven met uitzondering van het Media Center en de Dual-optie Backup drives. Het is ontworpen om de gebruiker meer controle over de spindown van de externe schijf.

Ik zou de laatste eerst nemen om te zien.

Als dat niet zo is dan moet je terug van fabriekinstelling zetten en dat kan je met de eerste.

Geplaatst:

Externe schijf rechtstreeks op de pc in een usb poort pluggen en niet op een hub.

Ik heb het ook meegemaakt. Aansluiten op de powered hub maar schijf niet te vinden.

Aansluiten op een usb poort rechtstreeks op de pc en geen problemen.

Geplaatst:

Gewone USB hub zijn meestal niet geschikt maar er zijn speciale hub die wel degelijk geschikt is voor externe harddisk. Die hebben een aparte stroomvoorziening.

Ik heb zo'n een toestel en ik ben er geen externe harddisk tegen gekomen die daarop niet werkt. Maar er is ook een maar. Op de mijne is voorzien van 2 usb poorten.

De ene poort is geschikt voor externe harddisk en de andere poort voor gewone bekomende usb.

Dus USB hub zonder eigen stroomvoorziening is minder geschikt voor externe harddisk.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.