Ga naar inhoud

Intel i7 930

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

> Tijdens mijn contact met de internet PC-winkel, werd mij een andere grafische kaart aanbevolen, dit vw meer streaming pins, en betere shade weersaves

Club 3D CGAX-57724DPO (Retail, 2x DVI, HDMI, DisplayPort, CrossFireX)

> Daar binnenkort alles opnieuw geïnstalleerd moet worden heb ik toch een Intel® SSDSA2MH080G2R5 erbij bestelt, nieuw is “Intel SSD® Toolbox” waarmee TRIM support ondersteund wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 5770 is een iets betere grafische kaart dan de 5750. Ze zijn namelijk broers, die op de zelfde GPU gebaseerd zijn. Het verschil tussen de twee is ongeveer 10% in benchmarks. De reden waarom de 5750 goedkoper is en iets minder goed presteert is te wijten aan de uitgeschakelde shader units en minder texture units. Dit is een veel voorkomende verkooptechniek waarbij men dezelfde GPU in verschillende prijs klassen wil beschikbaar maken, mits inlevering van een beetje prestatie.

ATI Radeon HD 5770/5750 Performance Preview

Ok, succes met je aankoop :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft schrijft, Kort gezegd bij SSD, Installeert windows 7 in c:\

Instaleert adobe CS4 indien je in bezit ben in c:\ want dat zou je wel snelheid halen bij opstarten.

> Dit is wat ik wil gaan doen, is het installeren van SSD misschien anders als bij een HDD. :hmmmm:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geacht Forum,

> Inmiddels kan ik nu eindelijk weer een e-mail versturen, dit v/w wat (reeds opgeloste) installatieproblemen met Windows 7 in combinatie Ms.Office.

> Mijn CPU i7 930 2.8 Ghz, het X58A-UD3R Gigabyte moederbord, en de ATI Radeon HD 5700 werken perfect, in samenwerking met 2 WD 2 terra HD schijven. Ook de Intel SSD schijf doet het erg goed, we hebben alle belangrijke programma's hier op gezet, en gemaakte bestanden worden naar de 2 HD schijven geschreven. Opstarten gaat ook heel vlug, nu moet ik nog wel het nieuwe SSD Intel Trimprogramma vanwege het voorkomen van blokvorming downloaden en installeren.

> Mijn Windows Prestatie Index is 7.4

> Echter nu zit ik nog met het probleem dat ik mijn eigen gemaakte .avi files niet kan afspelen met de Windows 7 Mediaplayer, ik krijg wel geluid maar geen beeld, het schijnt iets met codec's te maken hebben?

aangepast door james48
Verbetering van wat teksten
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.