Ga naar inhoud

Intel i7 930

Aanbevolen berichten

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Systeem herstelpunt aanmaken staat automatisch aan,

maar om er zelf één te maken kan je bij Start in het zoekvakje onderaan de Start balk,

'Herstelpunt' schrijven, het eerst volgende dat je ziet is Een herstelpunt maken.

Deze zoekfunctie is "nieuw" in die zin dat ze er niet alleen bestanden en mappen hebben aan toegevoegd maar ook opdrachten op zich.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Xenthos, hartelijk bedankt, :beerglass: het is allemaal eenvoudig, maar je moet het wel even weten. Ik ga nu starten met downloaden v/d codecs...

Ik heb de tekst wel veranderd in 'herstelpunt maken" , anders komt het bedieningsscherm niet.

---------- Post toegevoegd om 12:18 ---------- Vorige post was om 12:06 ----------

Downloaden codec pakket is klaar, maar jammer, tijdens het afspelen van een *.AVI bestand krijg ik te lezen: Kan het bestand niet afspelen. Mogelijk biedt de speler geen ondersteuning voor het bestandstype of de codec die is gebruikt om het bestand te comprimeren. Moet ik nu met systeem herstel deze download ongedaan maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedoel je dat ik moet downloaden

> Random mirror "Windows 7zip (No installer needed) (14.9MB)"

> Of Source code, If you want, you can download the source code of VLC media player.?

> Of had ik misschien eerst opnieuw moeten opstarten?

aangepast door james48
Wat vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, VLC player werkt goed.

Alleen jammer dat Windows Mediaplayer niet werken kan. Wel heeft iemand een programma:

Windows 7 codec pack v2.2.4 64-bit, met een bijsluiter:

Vorige versie eerst uninstalleren. dit codec pack bevat alle gebruikelijke codecs die je kent van de 32 bits versie van het Vista codec pack. Dit codec pack stelt je in staat om alle audio en videoformaten af te spelen in de 64-bit versie van Windows Vista.

Stel je wilt dit gebruiken, hoe moet je dan de vorige codecs verwijderen, of is dit een gevaarlijke opdracht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.