Ga naar inhoud

verbinding

vage

Aanbevolen berichten

Ik heb al het een en ander gelezen op het forum over verbindingen , maar geloof dat mijn probleem toch weer anders is .

IK heb dus nieuwe pc met windows 7. Mijn oude pc zat op dezelfde modem/router van speedtouch en had ik nooit problemen ( draadloos )

Opstarten en alles gaat prima . De verbinding blijft dan vrij stabiel ook als ik werk en download van nieuwsgroepen , maar zogauw ik even ben weggelopen en mijn pc dus niets te doen heeft ( staat dan ook geen download aan ) dan valt de verbinding weg en soms ook mijn scherm waardoor ik dus mijn pc opnieuw moet "aanzwengelen " met de knop .

Hij vindt dan meestal weer snel verbinding en de pagina's die ik open had staan zijn dan ook nog open ...dus pc is niet gereset .

Hoe kan ik nu voorkomen dat mijn verbinding wegvalt zogauw ik even de pc verlaat .... ( heeft ie verlatingsangsten :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar configuratiescherm / energiebeheer

Daar kan je instellen hoe u pc moet gedragen.

Als het zo niet is opgelost dan moeten we verder bekijken.

he... dat heb ik gedaan en de instellingen stonden op 30 min en heb ik even nooit van gemaakt :) kijken of dit werkt ...U hoort nog van mij ..

in ieder geval vast bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.