Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede middag

Omdat ik nogal dikwijls mijn E mai adres moet ingeven in verschillende toepassingen en dit met knippen en plakken een heel gedoe is zou ik graag weten of het niet mogelijk is dit adres aan een F- toets of een andere toets toe te wijzen.Zodat ik met een klik dit kan plaatsen?

Groeten

Geplaatst: (aangepast)

Klik met de rechter muisknop op uw bureaublad en kies Nieuw \ Snelkoppeling.

In het veld dat nu opent geeft u het volgende in - mailto:naam geadresseerde@hotmail.com .

Klik nu op volgende.

Het veld dat nu opent daar geeft u de snelkoppeling een naam bv naam geadresseerde.

Klik nu op voltooien.

Als je nu op die snelkoppeling klikt opent uw mailclient met adres en naam van de geadresseerde reeds ingevuld.

Dit is niet echt een sneltoets maar voldoed ergens wel aan wat u zoekt.;-)

aangepast door Jean-Pierre
Geplaatst:

Hartelijk dank voor uw snelle reaktie. Zoals gewoonlijk ben ik snel en degelijk geholpen door de mensen van PC helpforum waarvoor dank.

Groetjes

Geplaatst: (aangepast)

Ik merk net dat u aan die snelkoppeling wel een sneltoets kunt toevoegen.

Klik met de rechter muisknop op die snelkoppeling en kies voor eigenschappen.

Er opent nu een kader waar u een sneltoets kunt toewijzen aan die snelkoppeling.

Je selecteerd daar het vakje sneltoets en geef daar bv.F8 op,je klikt vervolgens op toepassen en dan op ok.

Als je nu op F8 drukt dan zal die snelkoppeling direkt openen.;-)

aangepast door Jean-Pierre
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.