Ga naar inhoud

email

Gast Reina Radings

Aanbevolen berichten

Gast Reina Radings
Staat er geen verdere uitleg bij de foutcode?

Als een mailbericht onbestelbaar is, krijg je normaal een mail van de server van de bestemmeling met de reden van het niet afleveren. Heb je nog een dergelijke mail en wat staar daar juist in?

Ja er komt een melding " onbestelbaar" code 473

---------- Post toegevoegd om 15:32 ---------- Vorige post was om 15:28 ----------

Dit is devoledige melding: op 21-3-2010 13:40

473 - adres vriendin- relaying prohibited. You should authenticate first

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze melding betekent dat het bericht ergens moet doorgestuurd worden maar dat je daarvoor eerst jezelf moet "bekendmaken" of aantonen dat je gemachtigd bent om dat te doen.

Probeer eens om het bericht te versturen vanaf de webmail van tele2 in plaats van met outlook vanaf je pc.

Wie is de afzender van dat foutbericht? Dat kan "Mailer Deamon" zijn maar ik zou het email adres willen van de deamon.

Als je wil mag je het foutbericht doorsturen naar mij. Mijn email adres staat in de contactgegevens op mijn profielpagina. Dan kan ik het rustig bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reina Radings
Deze melding betekent dat het bericht ergens moet doorgestuurd worden maar dat je daarvoor eerst jezelf moet "bekendmaken" of aantonen dat je gemachtigd bent om dat te doen.

Probeer eens om het bericht te versturen vanaf de webmail van tele2 in plaats van met outlook vanaf je pc.

Wie is de afzender van dat foutbericht? Dat kan "Mailer Deamon" zijn maar ik zou het email adres willen van de deamon.

Als je wil mag je het foutbericht doorsturen naar mij. Mijn email adres staat in de contactgegevens op mijn profielpagina. Dan kan ik het rustig bekijken.

Ik heb de volledige onderstaande reactie verstuurd via webmail. voor de zejkerheid nog een copie:

Received: from [87.211.251.242] (account cxu-4ny-n3f@tele2.nl)

by mailbe06.swip.net (CommuniGate Pro WEBUSER 5.2.19)

with HTTP id 56979377 for kweeziewabbit@gmail.com; Wed, 24 Mar 2010 20:43:54 +0100

From: "Willem Radings" <wjhradings@tele2.nl>

Subject: mail

To: kweeziewabbit@gmail.com

X-Mailer: CommuniGate Pro WebUser v5.2.19

Date: Wed, 24 Mar 2010 20:43:54 +0100

Message-ID: <web-56979394@mailbe06.swip.net>

X-Priority: 3

MIME-Version: 1.0

Content-Type: text/html;charset=utf-8

Content-Transfer-Encoding: 8bit

---------- Post toegevoegd om 21:02 ---------- Vorige post was om 20:54 ----------

Wat misschien goed is om te weten. ik heb deze computer gekocht uit de boedel van een failiet verzekeringsbedrijf. het bedrijf werkte met een administrator. zouden er soms instellingen zij die nog moeten worden veranderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je beide mails goed onvangen.

Stuur je de mails altijd vanaf je thuispc met outlook rechtstreeks naar de bestemmelingen? Gezien de aard van het onderwerp vermoed ik dat er een heleboel bestemmelingen zijn.

Hoeveel bestemmelingen geef je dan gewoonlijk in? De meeste providers limiteren het aantal gelijktijdige bestemmelingen voor mail om spammen tegen te gaan.

Die limiet verschilt naargelang van provider.

Probeer eens om de mail in 2 keer te versturen maar naar minder bestemmelingen per keer. Als je een groepadres of verzendlijst gebruikt, kan je deze opslitsen in meerdere delen teneinde het aantal gelijktijdige bestemmelingen te verminderen tot onder de limiet van de provider.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Reina Radings

Hartelijk bedank voor je adviezen. het heeft er toe geleid dat ik van alles en nog wat heb uitgeprobeerd. uiteindelijk geraakte in in en venster en moest ik een vinkje aanklikken. in het venster " server voor uitgaande mail", dat mij vroeg: sta je de zelfde instellingen toe voor inkomende als uitgaande mail. daarna is het conflict opgelost. alles functioneert nu naar behoren. hartelijk dank en veel zegen op jullie werk toegewenst. Met vriendelijke groeten Reina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.