Ga naar inhoud

Bootmgr is missing

Aanbevolen berichten

als ik w7 ultimate inst.gaat alles goed tot dat hij voor de 2 keer opstart dan doet hij het niet meer.als ik dan opnieuw opstart zegt hij bootmgr is missing.heb alles al nagekeken wat ik via google kon vinden maar het is nog steeds niet opgelost.dus bios geupdate,kabels nagekeken,clusters gecontroleerd,geformateerd en reparatie cd gebruikt maar niets lukt.

WIE WEET RAAD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt bij installeren en even later wordt de computer opgestart toch niet op de toets geklikt om naar de dvd te gaan?

nee, laat hem dan opstarten van de hd

---------- Post toegevoegd om 17:52 ---------- Vorige post was om 17:49 ----------

dat zeg ik heb alles al geprobeerd dus ook repair

---------- Post toegevoegd om 17:54 ---------- Vorige post was om 17:52 ----------

Lees deze handleiding even en volg de instructies. Hopelijk wordt je probleem zo opgelost.

fijn dat je meedenkt maar dat heb ik ook al geprobeerd.hij zegt dan dat er opstart problemen zijn en dat hij die gaat repareren daarna start hij opnieuw op en gebeurd er vervolgens weer niets.weer de zelfde tekst

bootmgr is missing.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik ook al geprobeerd,en het gekke is dat hij er zelf een patitie maakt dus inplaats van alles op mijn g schijf te zetten zie ik nu staan g door systeem gereserveerd en is 100 mb groot en op h zit hij windows neer.heb veel meegemaakt maar dit nog niet,heb al aan iedereen gevraagt hoe ik dit moet oplossen maar niemand snapt het.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij mij windows 7 geinstalleerd op de laptop en heb geen 100 mb voor de systeem.

Wat je kan doen is alle partitie verwijderen en opnieuw instellen en dan installeren.

Download dit:

Browse GParted Files on SourceForge.net

Brand deze iso op een cd of dvd

Maak altijd een back-up van uw data indien nodig

In bios moet je de cd-rom als eerste boot zetten.

In principe is het zo.

Maak een live cd

Start de computer

Steek de cd in de cd-rom.

Dan zal het programma opstarten.

Let op dat je juiste harddisk neemt indien je meer dan 1 harddisk hebt.

Selecteer de schijf.

Verwijdert alle partitie’s met de rechtermuisknop.

Bovenaan of met rechtermuis maak je een nieuwe partitie en geef de grootte aan

Kies NFTS

Je kan beste op de blauwe balk met de muis de grootte aangeven door van rechts naar links te schuiven en dan worden de 3 vakken automatisch ingevuld.

Wilt je nog een partitie dan klik je weer op nieuw en ext kiezen en klik OK

Klik nu op nieuw en kies voor logical en NFTS

Weer op de blauwe balk de grootte geven.

Zo kan je partitie bij maken en kies dan wel voor logical.

Klik dan op apply.

Wilt je de tweede harddisk ook doen dan is het precies hetzelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.