Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hello,

Sinds enige tijd heb ik op mijn PC (xp) als één bepaalde gebruiker geen geluid meer. Wanneer ik inlog als een andere gebruiker dan is alles terug perfect in orde. Alle drivers zijn dus ok. Ik heb het register al eens opgeschoont met Glory utilities maar eveneens zonder succes. Heeft er iemand een idee hoe dit probleempje kan opgelost worden of hoe ik het best naar de oorzaak zoek. Alvast bedankt

Geplaatst:

Uiteraard heb ik dit (configuratiescherm geluiden en audioapparaten hardware) bekeken maar ik kon geen fouten vinden. Voor elk onderdeel staat: "Dit apparaat werkt correct". Ook kom ik met de optie "probleem oplossen" geen stap verder. Hoe leg je uit dat alles onder een andere login wel perfect werkt? Heeft het zin ondanks dit toch nog de drivers van de geluidskaart opnieuw te installeren?

Geplaatst:

Heb je ook al gekeken bij de instellingen van het geluid op dat specifieke account. Het is niet omdat er geen problemen worden weergegeven dat de instellingen juist staan.

Geplaatst:

Ik heb de instellingen van beide accounts ( die waarbij audio werkt en deze waarbij audio niet werkt) met elkaar vergeleken en ik kan zo maar geen verschil zien. De windows audio service is wel degelijk gestart (automatisch).

Wordt voor elke gebruiker of user op een systeem een andere audiodriver gebruikt? Zo ja dan heeft het volgens mij pas zin die opnieuw te installeren.

Geplaatst:

Normaal gezien wordt geluiddriver voor iedereen geinstalleerd in één keer geinstalleerd.

Maar om een of andere reden werkt het niet bij degene die probleem heeft.

Dus lijkt het met het beste om de geluiddriver opnieuw te installeren.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.