Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dat kan dat Windows niks vindt.

Onderaan of achteraan ziet je de type van de externe harddisk.

Kan u ons die geven en dan gaan we kijken of we iets anders vinden voor uw probleem.

• Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hier is de handleiding van uw externe harddisk waarvan eerst deel Duits en tweede deel Nederlands.

Als je usb kabel gebruikt dan mag je in geen geval zomaar afkoppelen.

Dit doe je door onderaan rechts op een icoontje met "Veilig verwijderen" te klikken.

Maar uw toestel heeft ook de mogelijkheid om e-sata kabel aan te sluiten wat je een behoorlijk snelheidwinst is. Gebruikt je dat niet?

Voor de rest is het plug & play en moet je geen drivers installeren tenzij je e-sata gebruikt. Die drivers vindt je bij uw moederbord.

Dus eerst veilig verwijderen en dan pas uitschakelen.

Geplaatst:

Bij hardware velig verwijderen , staat alleen mijn usb ethernet adapter,

ik wist niet dati k dit altijd moest doen om los te koppelen.

kan deze adapter er iets mee te maken hebben , want het werkt nog steeds niet

Geplaatst:

Misschien dat dit u kan helpen.

Steek een andere usb-stick in de usb-poort waar je uw externe harddisk hebt aangesloten.

Windows zal het herkenen.

De meeste usb-stick kan je zonder probleem weer uithalen ui tde usb poort en hoeven niet op veilig verwijderen geklikt worden.

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Probeer nu de externe harddisk weer.

Dan apparatenbeheer / actie / zoeken naar gewijzigd apparaten in nodig.

Het is een gok want windows denk dat uw harddisk nog aangesloten is.

Geplaatst:

Heb dit allemaal geprobeerd, ma niks lijkt te werken , als ik zoek naar gewijzigde apparaten dan gebeurd er niks, alleen bij USB controllers staat er : Onbekend apparaat. ( er staat ook dat ik geen stuurprogramma voor heb )

tot eergisteren werkte deze nog perfect

Geplaatst:

Ga naar apparatenbeheer

Onderaan ziet je usb drivers

Verwijdert het.

Start de computer weer op en windows zal de usb drivers weer installeren.

Als windows klaar is dan sluit de de externe harddisk aan.

Hopelijk dat het nu werkt.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.