Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Brandprogramma is een windows programma en die hebt je nodig.

Maar soms moet je ook een firmware update doen omdat er een foutje of een verbetering bijzit.

Gewoon downloaden en erop klikken.

Misschien moet je dan uitpakken in c:\ en dan kan je daar naar toe gaan en de map openen en op setup of zo klikken.

---------- Post toegevoegd om 17:30 ---------- Vorige post was om 17:17 ----------

Niet doen!!

Verkeerde log gekeken.

Zal later uw log nakijken.

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:
Brandprogramma is een windows programma en die hebt je nodig.

Maar soms moet je ook een firmware update doen omdat er een foutje of een verbetering bijzit.

Gewoon downloaden en erop klikken.

Misschien moet je dan uitpakken in c:\ en dan kan je daar naar toe gaan en de map openen en op setup of zo klikken.

---------- Post toegevoegd om 17:30 ---------- Vorige post was om 17:17 ----------

Niet doen!!

Verkeerde log gekeken.

Zal later uw log nakijken.

Ik wacht wel op een nieuw bericht. Doe maar rustigaan

Geplaatst:

Wanneer ik op de link voor moederbord klik zie ik de download voor moederbord.Maar daarnaast staan allerlei letters en cijfers van verschillende modellen van moederborden. Hoe kan ik weten welke er bij mij hoort?

Geplaatst:

Met welke snelheid brand u de film?

Welk bestandstype heeft de film die je brand?

Welk merk dvd gebruik je om de film op te branden?

Daar de film op de pc wel goed afspeelt ligt het volgens mij niet aan de brander of de pc.

Brand de film eens op de laagste snelheid.

Geplaatst:

Sorry voor mijn onwetendheid. Ik zit nog volop in de leerfase, en zou graag hebben indien mogelijk het me stap voor stap uit te leggen. Waar ik al deze gegevens terug vind en hoe ik de brandsnelheid aanpas.

Dank bij voorbaat

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.