Ga naar inhoud

DVD branden

ricardo425

Aanbevolen berichten

• Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

De extensie van de film is avi en de ondertitels srt

Heb het gevonden om de brandsnelheid te minderen. Zal wel wat langer duren, maar als het goed is geeft dat niet.

Ik gebruik DVD-RW 1-2xspeed of DVD+RW 1-4xspeed. Is daar een groot verschil in en welke gebruik ik het best

Link naar reactie
Delen op andere sites

De moederbord = abit VA-20

DVD-writer = TS-H552B

Ik ben op een scherm waar ik mijn pc moest laten scannen. En de uitslag was dat er 59 new drivers moesten geïnstalleerd worden. Voor al deze drivers moet ik me laten registreren (wat ik voorlopig niet gedaan heb). Mijn pc kan toch zo slecht niet zijn of heb ik dat mis? Wat gebeurt er na registratie? Mag ik dit betrouwen,

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drivers voor uw moederbord kunt u ook hier vinden.

Deze komen van de Abit site zelf en die zou ik persoonlijk het meeste vertrouwen.

Hebt u al eens geprobeerd om de film te branden op een gewone DVD want niet alle dvd spelers kunnen goed omgaan met een dvd-rw.

De vorige film had ik ook gebrand op DVD-RW 1-2xspeed en deze was gelukt zonder probleem. Daarom ook de tweede film om te zien of het evengoed ging. Spijtig genoeg niet. Maar ik ben dan ook maar een leerling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gebruikt toch 4x dvd-rw

En hebt je de dvd-rw geformatteerd?

Ik gebruik de twee soorten DVD-RW 1-2xspeed en DVD-RW1-4xspeed

En heb de geformatteerd om zeker te zijn dat er geen andere bestanden zouden opstaan

---------- Post toegevoegd om 15:31 ---------- Vorige post was om 15:30 ----------

Hebt je dit gedaan want dat zou je wel moeten doen:

Ga naar deze site

Dat is voor de dvd.

Zolang de moederbord goed werkt hoeft je ook geen update te doen.

Op deze site heb ik ook gedownload

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.