Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb sinds kort een probleem met de batterij van mijn laptop.

Omschrijving van mijn probleem; mijn laptop wil niet langer werken op de batterij. Iedere keer ik mijn laptop wil gebruiken, moet dit gebeuren via de netstroom, dit wil zeggen dat ik iedere keer de stekker moet insteken om mijn laptop te kunnen gebruiken.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik opnieuw met mijn laptop kan werken zonder de netstroomkabel te gebruiken?

Geplaatst: (aangepast)

Hallo,

Start hij nog op met de batterij erin?

Indien niet, zal de batterij plat zijn. Aangezien je de stroomkabel insteekt en de pc dan wel werkt, zit je mogelijk met een kapotte batterij.

Mvg,

Jelle

aangepast door Mix
Geplaatst:

Hij start niet meer op met batterij erin. Dus dan kies ik voor optie twee dat de batterij dus stuk is :) alvast bedankt

---------- Post toegevoegd om 18:09 ---------- Vorige post was om 18:07 ----------

Een nieuwe batterij kopen.

Om welke laptop gaat het juist? Graag merk en model.

Hoe oud is de laptop?

Dell Inspiron 9400

Deze laptop moet nu iets van een drie jaar zijn.

Geplaatst:
is dit heel recent, of werkte je laptop de laatste maanden ook maar zeer kort (ongeveer 30 minuten)?

Hij werkte voordien inderdaad nog op batterij maar deze tijd nam zienderogen af. Dus stel dat ik eerst 3 uur met een volle batterij kon werken kon ik twee maanden nadien nog maar 2 uur met deze batterij werken. En nu gaat het dus niet meer.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.