Ga naar inhoud

mem test

arshloch

Aanbevolen berichten

Ik heb juist een blauw scherm gehad en ik heb dit eventjes opgeschreven:

driver_irql_not_less_or_equal

technical info: stop: 0x000000d1 0x07d2527, 0x00000002, 0x00000001, 0x8fc0a04b

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben, voor de rest stond er gewone tekst bij in uitgelegd dat ik mijn leverancier moest contacteren als dit zich bleef voordoen etc...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik moet wel vaststellen dat je een loodzware windows op een oude computer installeert.

Uw computer is hoogsten goed om windows 7 prenium te installeren.

Daarbij hebt je een 64 bits versie genomen en dat kan niet met uw processor en geheugen.

Ook is de windows geen legale versie.

Het verbaasd me niet dat je problemen hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor zover ik weet heb ik geen 64 bits versie maar een 32 bits versie, en ik heb nog zelfs een test uitgevoerd om te zien of ik deze windows kan draaien of niet anders zou ik het niet gedaan hebben... volgens mij ligt het probleem echt niet aan windows zelf want zoals ik ervoor al heb gezegt, heb ik dit probleem helemaal hetzelfde gehad met windows xp home edition.

Ik heb weer een blauw scherm gehad met volgend bericht:

machine_check_exception

0x0000009c 0x00000000 0x80dce94c 0x00000000 0x00000000

en toen ik heb daarna opnieuw opstarte liep hij weer een paar keer vast en opeens kreeg ik een scherm waarin windows zelf een memory test begon, helaas is dit niet kunnen eindigen want de pc was weer vastgelopen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.