Ga naar inhoud

mem test

arshloch

Aanbevolen berichten

• Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

zou ik dan proberen om eerst een latje van 2gb te kopen ipv ineens 4gb? wat de driver van het geluidskaart betreft, dit is waarschijnlijk de onboard geluidskaart, nu toen ik nog XP had, had ik is een keertje m'n pc volledig geformateerd en na dit te gedaan hebben kreeg ik altyd een error toen ik de driver wou installeren van de geluidskaart dus heb ik maar een pci kaart erin gestoken dat ik nog had liggen

ik heb ook geprobeert de storage driver te installeren maar ik krijg de melding dat m'n pc niet aan de minimum eisen voldoet... wat is die storage driver eigenlijk?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Storage driver is bedoeld voor opslagruimte. Dus uw harddisk enz.

Wat de geheugen betreft moet je wel heel duidelijk zijn:

Windows 32 bits = 2 x 1 GB of 2 X 1,5 GB - koopt je 2 x 2 Gb dan zal er maximaal 3,4 GB zijn.

Windows 64 bits = 2 x 2 GB of meer maar maximaal 8 Gb

Dus altijd per 2 kopen.

En in uw handleiding van de moederbord kijken hoe je moet plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt het proberen met 1 X 2Gb hoor maar 2x1Gb is sneller omdat je dan Dual Channel gebruikt.

Dat betekenst dus dat de twee latjes geheugen tegelijkertijd gebruikt gaan worden.

Om uit te sluiten of het al dan niet aan het geheugen ligt kunt u perfect 1 x 2gb gebruiken,als na het vervangen van het geheugen dan wel alles werkt dan kun je altijd een 2de latje bij plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.