Ga naar inhoud

pc naar tv

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

heb een vraag

ik wil graag mijn pc verbinden naar me tv zo dat ik mijn pc scherm op mijn tv zie, xD

mijn pc is vrij standaard ik heb een

Dell OptiPlex GX260

Dell OptiPlex? GX260 (OPTIPLEXGX260) PC Desktop - Product details and features - DealTime

mijn vraag ik wat voor kaart moet ik hebben ?

in mijn tv zit hellaas geen S-video input of output ik heb geen plasma tv ect gewoon een standaard tv met 2 scart aansluitingen

binnen kort krijg ik een tv met s-video output ect.

is het uber houd mogelijk ?

ik ben beetje radeloos wand ik heb veel gezocht op internet maar kon geen oplossing vinden

wat ik ook een optie vind,

ik heb 2 beeldschermen van Packard Bell met VGA poorten (standaard)

kan ik die ook verbinden met me pc zo dat ik 2 beeldschermen 1 heb ? (dual schreen)

moeilijk uit te leggen sorry hoop dat iemand hier een antwoord op heeft ?

ik had een standaard kaart in me pc zitten met een poort die via VGA kon maar had ik een spliter(tussen stukje) nodig heb ik rond gevraagd blijkt er geen spliter ect voor te zijn in tegendeel ze zijden dat die kaart die ik heb niet eens bestaat (terwijl ik heb zelf liet zien) ??:stupid:

iemand hier een antwoord op ik zoek nog steeds een mogelijkheid welke kaart er in mijn pc past.:viking:

Grt. xXMXHXx

Geplaatst:

Ik heb thuis ook een scherm met zowel een HDMI, DVI als VGA aansluiting. Vroeger sloot ik mijn laptop aan via VGA dus normaal zou dat bij jou ook moeten lukken. Het tv-scherm wordt dan als extra scherm gebruikt. Als je die dan als standaard scherm instelt en je ander scherm in stelt als 'niet gebruikt' kun je dus gewoon je tv alspc-scherm gebruiken (let wel op VGA is niet 'zo' scherp).

Geplaatst:

dat is niet egt een oplossing voor mijn ..

ik zoek welke kaart er in me pc past voor HDMI en VGA + S-video ....

Geplaatst:

Zo te zien moet je een grafische kaart zoeken met AGP kopen.

Hier de ATI kaarten: Agp Ati :: Azerty

en hier de Nvidia kaarten met AGP: Agp Nvidia :: Azerty

Het zijn geen sterke kaarten, dus echt zware games gaat deze kaart niet kunnen draaien.

Ook moet je opletten dat je kaart niet te groot is, aangezien dat je maar een kleine behuizing hebt.

Geplaatst:

kleine behuizing?

wat ik veranderd heb aan mijn pc is dat ik nu 80GB heb en een normaalen behuizing heb kijk maar op me profiel bij foto's ..

welke kaart raad je me aan om te kopen die past ect.. ? beetje een redelijke prijs

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.