Ga naar inhoud

Msn,?

safatjeuh

Aanbevolen berichten

Hallo,allemaal ik heb probleem op me laptop over windows live messenger!

Ik meld me aan als online, maar iedereen zegt da ik ofline ben en ik heb me zelf ook toegevoegd ja ik ben inderdaad ofline,, hoe kan ik die probleem oplossen van ik meld me aan maar ben offlin niemand zie da ik on ben!

Ik start alles opnieuw maar lukt nie :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat dit met Office te maken heeft, zie ik niet direct. Ik denk dat je berichtje in de foute categorie staat.

Probeer volgende dingen eens:

- Extra/opties

PERSOONLIJKE GEGEVENS:

bij status "Mijn status op "afwezig" instellen als ik langer dan ... minuten niets doe". Zorg dat er 10 minuten ofzo staat

zet géén vinkje voor:

- "Mijn status op "bezet" instellen en meldingen blokkeren als een volledig beeld wordt gebruikt of instellingen voor een voorinstelling zijn ingeschakeld

PRIVACY

Ga aan de linkerkant bij "Privacy" na of er een vinkje staat bij "alleen geacepteerde contactpersonen kunnen mijn status zien en mij een bericht sturen" en zorg dat er in de kolom "geaccepteerd" de namen van je vrienden staan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer dit eens:

=►try this

close MSN

than go to

start

control panel

add&remove programs

‘windows live essentials’(if using WLM 2009)

click on 'remove'

and then on 'repair'

wait til the wizard finishes

restart the machine

sign in again

Ik weet wel dat je het verwijderd hebt, en terug geinstalleerd hebt, maar hier hebben ze het over de "repair". Heb je dat al geprobeerd? Zie dus de stappen van hierboven.

Volgens info op internet zou dit een bug zijn in sommige MSN programma's. Dus als het zoals hierboven (met de repair optie) niet werkt, dan ligt het aan het programma zelf (bug). Microsoft doet er alles aan om het probleem op te lossen, lees ik op internet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.