Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zonet naar de winkel geweest om een VGA kabel van 5m.

Ik kom thuis, koppel de huidige VGA van mijn desktop af en vervang hem door de nieuwe VGA.

Gek: Geen beeld op mijn monitor ("no signal input").

Bon, even heropstarten... same problem.

Dan maar terug de monitor met de desktop koppelen met mijn oude VGA-kabel: again, geen signal input, vreemd, want 10min geleden deed hij het prima

Voor de zekerheid nog eens rebooten, zonder resultaat, ik sta voor een raadsel...

Even om de kabels zelf te controleren doe ik de test:

Laptop - oude VGA - Monitor -> werkt

Laptop - nieuwe VGA - Monitor -> werkt

Het word nog gekker ...

Dan maar even de nieuwe VGA proberen op een andere desktop bij ons thuis:

Ik vervang de VGA van die desktop door mijn aangekocht exemplaar -> geen beeld, no signal input.

Nja, dan maar weer gwn de oude erin -> die werkt opeens ook al niet meer

Iemand een idee welk spook er in die nieuwe VGA kan gekropen zijn, want ondertussen zitten we hier al met 2 beeldschermen die de geest geven...

Geplaatst:

Die staan allemaal vrij goed recht, ik denk niet dat het probleem zich daar situeert aangezien het bij drie verschillende VGA kabels blijft voordoen.

Ik vermoed dat er een probleem is met de vrouwelijke VGA poort van mijn PC, alleen gek dat hij 10min daarvoor nog wél werkte.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.