Ga naar inhoud

Help me AUB Win7 verpest mijn spel

LadyVenom

Aanbevolen berichten

Hoi,

k heb 2 dagen geleden een nieuwe pc gekocht, en nu al begin ik het gefoefel van Windows 7 al mee te maken. k word er gek van, vooral omdat ik zo veel aan gegeven heb. ik zou echt veel liever terug naar xp willen gaan maar k weet niet hoe TT^TT

toen ik de eerste keer probeerde spore te installeren, ging alles goed, totdat ik gevraagd were cd1 in te werpen. dan begon ik deze foutmelding te krijgen:

>SetupNew\setup.cpp (135)

PAPP:

PVENDOR:

PGUID:

$14.0.0.162

@Windows Vista Service Pack 0 (7600) IE 8.0.7600.16385

als ik op het eigenlijke exe bestand klik, dan krijg ik de melding te zien dat d3x9_27.dll ontbreekt. echt zonde van mijn geld die windows 7. grote grote fout! ik zal die proberen d'r af te gooien als ik een manier vind. maar normaal gezien zou hij moeten werken want al mijn spellen zijn ccompatibel. ik denkt dat het een registry fout is want ik heb een registry programma laten zoeken en die heeft veel fouten ontdekt. mijn hijackthis logfile ga ik hier ook bij zetten, daarin staat dat er veel bestanden gewoon ontbreken! help mij aub hiermee want ik weet niet wat ik ermee moet doen. ik dacht dat windows 7 beter was dan xp.

hijackthis logfile 23feb.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.