Ga naar inhoud

Sony Vaio VPC-EB1S1E/BJ Azerty of Asus N61JA-JX056V Azerty

Qbic

Aanbevolen berichten

Qua specificaties zijn de twee laptops ongeveer hetzelfde.

Een groot pluspunt voor de Asus is dat deze een zeer sterke grafische kaart heeft. (Voor een laptop tenminste.) De VAIO moet het met minder stellen. De ASUS beschikt ook over één USB 3.0. aansluiting. Ik zou opteren voor de Asus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeienavond, de laptop zal onze desktop vervangen. We willen een beetje plaats besparen. De laptop wordt gebruikt voor gaming (mmorpg's en spellen zoals GTA IV, ed) en voor de rest wat surfen en films bekijken.

Probleem is dat er tegenwoordig zoveel verschillende modellen zijn die in hun benaming dikwijls maar 1 letter of cijfer verschillen maar dikwijls van een heel andere categorie zijn.

Alvast bedankt.

Als ik mijn vriendin kan verleiden zal het misschien deze worden:

All-in solutions Power4Pc - Asus N71JQ-TY005V notebook (90NYDA144J2271VL331)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou dan ook eerder kijken naar 17" varianten en niet naar gewicht ofzo. Je wilt, als ik het goed versta, een soort 'desktop' die zeer klein is en weg te bergen, en liefst ook makkelijk verplaatsbaar. Ik ben momenteel zelf met zo'n projectje bezig voor men ouders.

Als voorbeeldje wat dan ook tot de mogelijkheden behoord:

Dit heb ik op het moment voor hun (bijlage is de verkeerde). Dit wordt echter wel door mij persoonlijk in elkaar gestoken.

PC Thuis.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.