Ga naar inhoud

harde schijf/ toetsenbord

RjjRon

Aanbevolen berichten

Beste lezer!

Ik heb twee vragen:

1) mijn harde schijf van mijn laptop is/was kapot ik heb inmiddels een nieuwe, maar ben ik de gegevens kwijt? Of is er nog een kleine kans dat ik mijn gegevens kan opvragen.

2) ik heb een Compaq laptop, (R4000) waarvan de plastic verbinding van de toetsenbord kapot is.

Weet u toevallig waar ik dat kan krijgen? De rest van de toetsenbord werkt nog perfect alleen dat klemmetje van de toets heb ik nodig.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Ron de Bruijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jürgen,

Allereerst bedankt voor je snelle reactie.

Mijn kapotte harde schijf heb ik nog hoe gaat dat in zijn werk dat recupereren?

Zo’n plastic verbinding,haakje, klemmetje die de toets verbind op de toetsenbord.

Fijne avond,

Ron

aangepast door RjjRon
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn kapotte harde schijf heb ik nog hoe gaat dat in zijn werk dat recupereren?

Hangt af van het soort schade en hoeveel de data die er op stond voor jou waard is.

Als het om een kabeltje gaat dat los zit of herstelbare fouten op de schijf zelf, valt de data meestal wel te recupereren mits een kleine herstelling, maar je gaf aan dat hij kapot was, kan ik daar uit afleiden dat het om een defect aan lees/schrijf kop gaat? Zoiets kan namelijk iets duurder uitdraaien, zulke defecten kunnen enkel in een clean room van een lab gebeuren en kan wel wat kosten.

aangepast door Xenthos
Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.