Ga naar inhoud

Form1 verwijderen

Aanbevolen berichten

Halo Kape toch nog een probleempje ik wil de laatste handeling uitvoeren.

verwijderen van gebruikte programma’s, een cleaning en het verwijderen van de besmette herstelpunten.

Maar nu mis ik het programma uitvoeren dat is namelijk weg en kan ik het bovenstaande niet uitvoeren weet je misschien hier ook een oplossing voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mis uitvoeren op de startbalk, ik weet ook niet zo gouw waar ik het evt ergens anders kan vinden, en het heeft er echt gestaan de vorige handelingen heb ik ook daar uitgevoerd.

PS ik heb er trouwens 2 grote schijven in zitten van 650GB en alles staat er dubbel op ook windows, maar als ik naar windows op de 2e schijf ga moet ik uiteraard rebooten en de tweede schijf als eerste op laten starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kape, ik ben zelf aan het klooien gegaan, en ben met systeemherstel terug gegaan naar de oude situatie, dan heb ik alles weer terug, Form 1 is dan terug maar ook uitvoeren is weer terug , en er is nog iets namelijk als ik windows Mail wil openen en op het pictogram klikt dan opent windows mail niet.

Dus kan ik geen email openen ik gebruik daarom windows Life Mail.

Ik heb hierna de hele procedure weer helemaal doorlopen met het zelfde resultaat ik ben dan Form 1 Kwijt maar tevens ook uitvoeren ben ik dan weer kwijt.

Weet je misschien een andere oplossing zodat ik form1 kwijt ben maar uitvoeren er nog staat en dat ik ook windows mail weer kan gebruiken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk besturingssysteem gebruik je?

Bij xp/windows 7 kan je uitvoeren op volgende manier proberen terug te plaatsen:

Rechtsklikken op de startknop.

Kies Eigenschappen.

Klik op Aanpassen.

Ga naar het tabblad Geavanceerd.

Vink "opdracht uitvoeren" aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.