Ga naar inhoud

medion , keybord , systeemfouten en ...

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hi allemaal ja hier ben ik dan met mijn eerst problemkes ,

en dat gaat als volgend ik heb hier en medion pc staan maar keybord doet het nie , er stond en wirles keybord op maar da keybord heb ik dus nie meer dus wou er en ander op aansluiten maar dat werkt blijkbaar nie raar ?

dan het volgend als ik opstart krijg ik melding van systeem is van enstigfout hersteld gelieven terug opstarten doe ik dan ook maar melding komt steeds weer .

maar bedoeling is eigenlijk dat ik toetsenbord kan laten werken format'c te doen en vista te instaleren

voila dat is mijn probleem op de moment als iemand raad heeft stuur pm of laat bericht na ik kom geregld wel ens kijken

grtz dada xxx

Geplaatst:

als je wilt formateren even een opstart diskette maken:(zorg ervoor dat er een diskette in je diskettedrive zit) deze computer --> rechtermuisknop op A: --> formatern (scherm opend) --> opstartdiskette aanklikken --> druk op formateren

start de pc opnieuw op en zorg dat in je bios de diskette bovenaan komt te staan in je boot menu. en nu kan je gewoon formateren

werkt dit bovendste niet op de pc waar je deze fout mee hebt dan moet je even een opstartdiskette maken met een andere pc (eentje die een diskette drive heeft:mrgreen:)

lukt het niet moet je het even vragen want er zijn wel andere manieren om hem te formateren :mrgreen:

Geplaatst:

dus als ik driver instaleer van toetsen bord gaat alles goed awel toetsenbord werkt nog nie dan krijg ik ineens melding van systeem heeft zich hersteld van ernstig fout hij boot en ik kom in soort van veilig modus terecht en toetsenbord doet het nie .

dan bij opstarten krijg ik deze melding c0000415 UNKNOWN HARD ERROR

BEZIG MET STARTEN VAN DE FYSIEKE GEHEUGENDUMP

iemand en idee ?

grts dada xxx

Geplaatst:

op welke manier word het toetsenbord aangesloten? via de ps2 poort (dat ronde groene poortje) of via usb?

als hij via ps2 zit probeer dan eens usb en als deze via usb zit probeer dan eens ps2 (er zit bijna altijd wel een verloopje voor mee)

Geplaatst:

heb enkel usb mogelijkheid en heb ook geprobeerdt met ps2 aansluiting en tussenstuk en andersom niks werkt.

ik ga straks ens proberen de hd te wisselen en booten van cdrom en mss instal hij zo windows awel ik het betwijfel maar ik kan proberen .

denk da fout te maken heeft me beeldkaart radeon 9800XL maar begrijp nie hoe het in conflictkan komen met toetsenbord .

wa ook ik laat in ieder geval wel iets weten .

bedankt voor de hulp al he ;)

dada xxx

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.