Ga naar inhoud

Problemen door Cybersitter

Gast Boris89

Aanbevolen berichten

Beste mensen,

Ik heb een paar dagen geleden cybersitter geistalleerd op mijn pc en ik heb in cybersitter aangegeven dat bijv , als websites geblokeerd moesten worden. Maar ik was niet zo tevreden met het programma dus heb ik cybersitter afgesloten. Toen ik er weer opklikte moest ik een wachtwoord opgeven om het programma weer te starten maar ik had zelf geen wachtwoord ingevoerd, tenminste niet dat ik weet. Dus toen heb ik bij software cybersitter proberen te verwijderen maar het programma stond er niet tussen. Daarna heb ik op een aantal internetsites gelezen hoe je het zelf kon verwijderen en dat heb ik als volgt gedaan. Eerst de .exe bestand verwijderd, daarna heb ik bij HKEY_LOCAL_MACHINE het register van cybersitter verwijderd. Maar het probleem is nog steeds niet opgelost, omdat bijv nu , , msn het niet doen en nu loopt google chrome ook vaak vast. Weet iemand misschien hoe ik dit zou kunnen oplossen?

Met vriendelijke groet,

Boris

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt voor je reactie. met dat programma is het niet gelukt maar op die website waar ze je uitleggen hoe je het kan verwijderen is best ingewikkeld. is er niet een andere makkelijkere manier om de pc weer goed te laten werken?

bedankt voor de programma ik heb andere dingen kunnen verwijderen die normaal niet verwijderd konden worden.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Klik op gereedschap

Klik bij opstarten.

Indien mogelijk daar cybersitter uitschakelen.

Klik op deinstalleert programma

Indien mogelijk daar cybersitter verwijderen.

Klik op register

Scan op problemen.

Klik op herstel geselecteerde problemen.

Dan vraag het om op te slaan en klik OK

Geeft een naam op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb CCleaner gedownload en geinstalleerd. Daarna heb ik precies gedaan zoals u het hierboven heeft beschreven. Alle problemen zijn hersteld. Maar nu is er nog steeds niets veranderd. Ik kan me bijvoorbeeld niet meer aanmelden op msn (er kom te staan: service problemen of internet problemen kijk of u verbinding heeft met internet) daarvoor deed alles gewoon. Als ik bij google bijvoorbeeld hyvs of fcbook intyp dan wil google chrome en internet explorer niets weergeven. Ik snap echt niet wat er aan de hand kan zijn?

mvg

aangepast door Boris89
Link naar reactie
Delen op andere sites

Download HiJackThis

Dubbelklik op HJTInstall.exe

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens eerst of je via systeemherstel niet terug kan naar een herstelpunt van de dag vóór je die Cybersitter hebt gedownload. Dat zou in één klap al je problemen (eventueel) kunnen oplossen.

Lukt dit niet, dan kan je de suggestie van Stegisoft uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.