Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goede namiddag,

Graag klein hulpje aub.

Ik werk met Windows XP.

Voor mail gebruik ik Outlook Express 6 en daar heb ik een probleempje.

Wanneer ik een nieuw bericht maak en plaats daarin via " INVOEGEN" een animatie, vb voor verjaardag is dat geen probleem, daarbij ook een achtergrondmuziekje via "OPMAAK" is ook geen probleem.Het animatieplaatje wordt weergegeven maar de muziek niet.

Ook wanneer de muziek alleen wordt verstuurd wordt ze niet weergegeven bij ontvangst.

Voor het vertrek van de mail krijg ik een opmerkingsvenster dat er bepaalde

gegevens niet kunnen worden gevonden en wordt de vraag gesteld of ik alsnog het bericht wil versturen,ja dan niet.

Om beide gegevens bij ontvangst terug te krijgen dien ik misschien ergens iets te programmeren of aan te vinken.

kan iemand mij dat goed uitleggen aub ?

Bij voorbaat dank,

Jean Paul

Geplaatst:

Hallo, bedankt voor de gegeven gebruiksaanwijzing Algemeen.

Maar .... het gaat hier niet over "EML" , of hoe u dat noemt want ik ken dat niet, maar gewoon een blanco nieuwbericht waarin een animatie is ingevoegd, wat op zichzelf geen probleem geeft met doorseining , maar de muziek in achtergrond gaat niet mee.

Dus moet er iets worden gewijzigd aan de muziekjes , mijn gedacht, om deze te laten meegaan.

Wat is een "midi" ?

m.vr.gr.

Jean Paul

Geplaatst:

Om wav naar midi te converteren kan je met [ame=http://download.cnet.com/Intelliscore-Polyphonic-WAV-to-MIDI-Converter/3000-2140_4-10047406.html]deze[/ame]

Om mp3 naar midi te converteren kan je met deze

Geplaatst:

Ik heb dit gedownload en kon converteren, maar..... dit is een niet-geactiveerde versie (dus waarschijnlijk betalend) en bij de convertie wordt een spraakdialoog toegeveoegd aan het geconverteerde lied wat dit dus onbruikbaar maakt.

Of is er een andere oplossing of heb ik iets bij het downloaden, of erna, over het hoofd gezien waardoor dit wel een geactiveerde versie kan worden, evenwel zonder kosten.

Groeten,

• 2 weken later...
Geplaatst:

Goede morgen,

Ik heb uw "Gebruiksaanwijzing Algemeen" toegepast en de zaak draait goed. Ik heb ook geprobeerd met omzetting naar WAV en de muziek gaat mee met de mail.

Bedankt voor de geboden hulp en bijstand.

M.vr.gr.

Jean Paul

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.