Ga naar inhoud

Verbinding Pc en b-box2 valt weg

brooky

Aanbevolen berichten

Sedert vorige week heb ik een vdsl lijn met bbox2 router. Nu werkt alles prima zolang het gewoon wat surfen is, van zodra ik grotere bestanden zoals een filmpje in een redelijke kwaliteit wil downloaden val mijn verbinding tss pc en bbox weg (dus internet valt niet weg). Als ik het dloaden stop kom dit na een tijdje terug in orde. Al bbox geruild en technieker van belgacom langs geweest, verbinding bbox en zijn belg.pc alles ok?? Weet er iemand hoe ik dit kan oplossen? instellingen ? netwerkkaart?..... Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf gewoon op internet, dan iets groter bestand downloaden en de verbinding met bbox verbreekt terwijl de lichtjes dsl en @ blijven branden. Volgens belgacom is het mijn pc, de lijn is OK en modem werkt ook met zijn pc? voor de overschakeling (vorige week) heb ik nooit problemen had. Ik kan deze verbreking direct zien, ik laat naar de modem pingen (192.168.1.1) en bij een groot bestand stopt dit direct.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.