Ga naar inhoud

Problemen na format C

ameya

Aanbevolen berichten

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Bij poorten kan ik alleen kiezen uit LPT1, 2 en 3

COM1, 2, 3 en 4 en dan ook FILE en XPS

Geen keuze voor USB. Maar LPT1 is toch een printerpoort dacht ik?

In apparaatbeheer zie ik nergens een geel teken. Maar ik zie ook dat onbekend apparaat er niet meer tussenstaan.

Het rare was dat ik gisteren mijn pc had afgezet maar mijn printer stond nog aan en plots uit het niks verscheen een testpagina. Maar daarna lukte het niet meer opnieuw.

Snap er echt niks van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als jullie mijn eerdere posts wat beter zouden lezen staat dat ik al herhaaldelijk de printer opnieuw geïnstalleerd heb met de cd?

Ik vind het wel niet zo fijn dat jullie vragen stellen zonder mijn antwoorden te lezen. Zo kom ik er nooit uit.:sad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op deze site van Samsung kunt u de driver downloaden voor uw printer.

Voer dan het gedownloade .exe bestand eens uit en kijk dan of die wel werkt.

Let wel dat je de juiste neemt want je hebt een 32bit en een 64bit versie.

Ik weet niet hoe het werkt met Samsung maar voor mijn Canon printer moest ik eerst software en drivers installeren (in Vista) en de printer pas aankoppelen als er achter gevraagd werd door het installatie programma.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

dat is kloote met die dingen ...laatje via systeembeheer een nieuwe ondersteuning zoeken via internet kan ook

doeje (eigenschappen) en dan doeje ( bijwerken) dan krijgje een keuze dan doeje(automatisch bijwerken) en alls hij tog aan geeft dat hij is all ge install dan gaaje bij (eigenschappen) kliken op verwijderen en opnieuw opstarten krijgje de melding een nieuwe (apparaat) dan gaaje terug naar (eigenschappen) dan doeje opnieuw (bijwerken) dan krijgje een nieuwe driver ... alls het niet lukt dan ligt het aan de (sp1) of anders een nieuwe update doen voor (sp2) voor vista ....want (sp1 of 2) geeft ondersteuning voor je (hardware) snapje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

dat is kloote met die dingen ...laatje via systeembeheer een nieuwe ondersteuning zoeken via internet kan ook

doeje (eigenschappen) en dan doeje ( bijwerken) dan krijgje een keuze dan doeje(automatisch bijwerken) en alls hij tog aan geeft dat hij is all ge install dan gaaje bij (eigenschappen) kliken op verwijderen en opnieuw opstarten krijgje de melding een nieuwe (apparaat) dan gaaje terug naar (eigenschappen) dan doeje opnieuw (bijwerken) dan krijgje een nieuwe driver ... alls het niet lukt dan ligt het aan de (sp1) of anders een nieuwe update doen voor (sp2) voor vista ....want (sp1 of 2) geeft ondersteuning voor je (hardware) snapje

Leuk dat je wil helpen, maar dit is Chinees voor de normale forumgebruiker. Ook al je andere berichten zijn helaas in hetzelfde bedje ziek. Misschien zou je eens kunnen beginnen om zinnen met leestekens neer te zetten ... en als dan ook je taalgebruik nog een beetje opgekrikt zou kunnen worden, zouden we hier heel tevreden mee zijn. Niet dat het hier helemaal top-Nederlands hoeft te zijn, maar zo heeft niemand er wat aan :sad

Lukt dat niet, dan lijkt het me beter om al deze onleesbare berichten van het forum te verwijderen. Maar we geven je nog een kansje om deze op te smukken vóór we - tegen onze zin - tot deze ingreep overgaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

How kape dit vind ik toch wel een heel strenge uitval naar roland11 hoor.

Hij doet zijn best om iemand te helpen toch?

Ik ben heel tevreden dat roland11 hier kwam posten.

Ok zijn antwoord is wat moeilijk te lezen maar met wat inspanning kon ik toch alles uitvoeren en is het probleem van de baan!

Bedankt roland11!!!:ciao:;-);-):-):-):-)

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.