Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

ik heb een CD Rekensprong waarvan ik een kopie wil maken.

als ik deze kopie dat draai installeerd hij wel maar bij opstarten zegt hij dat het een illegale kopie is.:(

ik heb het geprobeerd met nero (7) en met cloneCD, beide geven hetzelfde resultaat.

het gaat hier om Rekensprong 3.

weet iemand hoe je deze zou kunnen kopiëren?

b.v.d

Peter

Geplaatst:

nee als ik een kopie gemaakt hebt van het orgineel.

en daarna van de kopie installeer.

de installatie hiervan werkt dan wel, maar wil ik het desbetreffende programma starten dan geeft hij aan dat het om een illegaal kopie gaat.

Geplaatst:

wel als je de cd niet alsmaar opnieuw wil kopen met die kinderen van mij (die vinden het blijkbaar moeilijk om de cd goed op te bergen, en om dit te voorkomen geef ik aan hun nooit een orgineel).

Geplaatst:

nee dat staat er ook niet op en met CloneCD is deze beveiliging wel te kopieren.

ik heb eigenlijk nog niet meegemaakt dat deze geen CD kon kopieren, maar deze doet hij echt niet.

ik heb de CD's met elkaar vergeleken (aantal bestanden/mappen en grote) en dat is allemaal hetzelfde, dus op een of andere manier is deze goed beveiligd.

ik ben bang dat het dus niet lukt om een veiligheidskopie te maken.:confused::(

Geplaatst:
het is niet de bedoeling om kopie's te maken van legale cd's.

ik geloof (met de nadruk op geloof) dat dat wel mag ;)

zolang het voor eigen gebruik is dan (maar dat weet ik niet meer zeker)

toevallig ooit al eens geprobeerd om het met een image te proberen?

Geplaatst:

ja daar heb je gelijkin, dat mag ook.

Mits je het voor eigen gebruik doe en je het orgineel ten allertijde kan laten zien (en dit is juist de bedoeling, om het orgineel te beschermen wil ik een kopie maken, waar mijn kinderen mee kunnen werken, zonder dat ik steeds een nieuwe moet kopen)

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.