Ga naar inhoud

computer valt uit

Aanbevolen berichten

valt nu constant uit, windows doet test op consistentie?! maar start niet meer op! en de laatste crash zei hij invalid system disk replace disk en then press any key!! maar er zit geen disk in! en na op enter te drukken komt steeds de zelfde tekst weer!! denk dat mijn harde schijf kapot is?!

Krijg je dumpfiles te zien zoals in dit voorbeeld? Vermeld dan even de bestanden die onderaan stonden en de foutcodes.

Heb je de herstelopties in men vorige post al uitgevoerd?

Welk merk van harde schijf heb je? De producent heeft meestal ook een tool om je harde schijf te testen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik zag jou bericht je heb gelijk je hardeschijf is stuk maar ik heb een vraag he allsje hem opstart he maakt hij ook een kabbal of een klik geluid herhalendt zoo niet dan kan zijn datje (defeckte sacktor) hebt daar is een programa voor maar allsje pc elke keer uitvaldt dan krijgje de kans niet om de programa te vinden dan kanje beter een nieuwe in plaatsen

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

ik zag jou bericht je heb gelijk je hardeschijf is stuk maar ik heb een vraag he allsje hem opstart he maakt hij ook een kabbal of een klik geluid herhalendt zoo niet dan kan zijn datje (defeckte sacktor) hebt daar is een programa voor maar allsje pc elke keer uitvaldt dan krijgje de kans niet om de programa te vinden dan kanje beter een nieuwe in plaatsen

groetjes

Leuk dat je wil helpen, maar dit is Chinees voor de normale forumgebruiker. Ook al je andere berichten zijn helaas in hetzelfde bedje ziek. Misschien zou je eens kunnen beginnen om zinnen met leestekens neer te zetten ... en als dan ook je taalgebruik nog een beetje opgekrikt zou kunnen worden, zouden we hier heel tevreden mee zijn. Niet dat het hier helemaal top-Nederlands hoeft te zijn, maar zo heeft niemand er wat aan :sad

Lukt dat niet, dan lijkt het me beter om al deze onleesbare berichten van het forum te verwijderen. Maar we geven je nog een kansje om deze op te smukken vóór we - tegen onze zin - tot deze ingreep overgaan !

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

Hallo, ik heb over een maand geleden gemeld dat mijn computer steeds uitvalt,

ik werd door jurgen gezegd dat ik bluescreenview moest installeren! dat heb ik ook gedaan, dan zei hij dat ik moest vermelden wat er in bug check string kwam: irql less or equal, bug check code: oxoooooooa, caused by driver: tcpip.sys, zo komt nu op mijn scherm! kan iemand mij helpen A.U.B:bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze melding is te wijten aan een verkeerde driver. Heb je onlangs nieuwe hardware geïnstalleerd? Of een update gedaan van je router, modem?

Een andere oorzaak kan zijn dat een bepaald programma verbinding probeert te maken met het internet. Krijg je de melding vaak? Schakelijk je virusscanner en firewall eens tijdelijk uit.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je tijdelijk doet gaat het niet veel problemen kunnen veroorzaken. Tenzij je pc al rotzooi bevat natuurlijk.

Wat je ook kan proberen is het volgende. Misschien geraakt het probleem dan ook opgelost:

Start -> Uitvoeren -> typ sfc /scannow

Je hebt wel je windows-cd nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb daarstraks een melding gekregen dat java problemen maakte, die melding kwan van mijn brouwser firefox,hij heeft hem geblokkeerd, sindsdien valt hij wel niet meer uit, ik heb java zonet van mijn computer gewist!, zou dat het probleem geweest kunnen zijn? of denk je een virus?

---------- Post toegevoegd om 17:16 ---------- Vorige post was om 17:07 ----------

start uitvoeren? heb vista!, hoe wil je dat ik dat dan doe? en moet avast en firewall uitstaan als ik dat run?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.