Ga naar inhoud

Game Pc Gezocht

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe PC te kopen omdat ik niet meer tevreden ben over de laptop die ik nu heb. Het is een HP HDX18. Ik speel veel games en deze laptop kan dat zo langzamerhand niet meer aan (vooral Battlefield bad company 2).

Dus ik zoek nu een goeie pc en ik vroeg me af of iemand op dit forum er een voor me zou kunnen samenstellen. Het hoeft geen über high-end game pc te zijn, als het maar gewoon games lekker speelt.

Budget: 900 - 1000 euro

Gebruik: Games, internet en een beetje film- en fotobewerking

Randapparatuur: Muis heb ik al, toetsenbord wil ik zelf uitzoeken (tenzij iemand suggesties heeft?). Ook heb ik nog een beeldscherm nodig.

Webwinkel moet de onderdelen monteren, windows kan ik zelf wel installeren.

Mvg,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voila, geen behuizing, die moet je zelf maar kiezen, gewoon ATX capabel zijn (kies er eentje en we zullen wel zeggen of die past, en hoe groot de behuizing is).

Waarom dit systeem? Dit is uitgebalanceerd zodat elke component niet wordt terug gehouden omdat een andere component gewoon niet kan volgen. Zie het als lopen met een groep en er zit een kort touw tussen iedereen ingebonden. Je kan dus niet sneller lopen dan de traagste. Met uitbalanceren bedoelen we dan dat we de lopers op elkaar afstellen zodat iedereen op een goed tempo kan lopen, dus niet dat er eentje moet sprinten als de andere aan het joggen is.

De componenten:

• Core i5 750, leuke quadcore met turboboost (niet op 3.6 maar steek dan gewoon 20 eruo meer in een moederbord, of eentje zonder USB3.0 en doe de OC zelf. Met de nieuwe intel processoren is dat niet zo moeilijk en er zijn voldoende guids online. Overclocken haalt ook de duurzaamheid van uw product naar beneden.)
  • ASUS P7P55D-E: Moederbord heeft USB3.0, vanaf eind 2010 en begin 2011 zullen er veel meer USB3.0 producten verschijnen, nu is het nog nieuw en is het aantal USB3.0 producten nog beperkt.
  • 'Slechts' 4Gb geheugen. Games hebben nog niet meer nodig. Als dat wel het geval is koop je, dan goedkoper, gewoon 4Gb extra. DAn zal de DDR3 geheugen wel goedkoper zijn.
  • Scythe Mugen 2 als koeler, die koelt de CPU heel goed waardoor je systeem stiller wordt en je processor zal langer mee gaan.
  • HD5770 als grafische kaart: Goede VGA, Niet de HD58xx serie maar dat is door de uitbalancering.
  • 520Watt voeding, is ook een modulaire voeding waardoor er geen onnodige kabels door de kast liggen. Daardoor is er meer plek voor luchtverplaatsing en dus betere koeling (is ook makkelijker om mee te werken dan op hardware vlak).
  • 'Slechts' 1Tb geheugen. De F3 van samsung is een van de snelste HD's op het moment. Als je hoger dan 1Tb gaat ga je inleveren op snelheid.
  • AD-7240S als DVD-station, is goedkoop en is momenteel nog een van de beste.
  • Zoals ik al zei moet er nog een kast bij maar die is puur smaak. Ik raad de CM 690 II advanced, Antec 300 aan. Lian Li is ook leuk maar is snel duur.

Deze computer is wel in componenten. Azerty zet ze in elkaar voor 59 euro. Met windows erbij kom je dan op 95 euro extra. Je hebt nog een 180 euro onder je budget dus je hebt nog speelruimte ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.