Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

na het installeren van SP2 op mn nieuwe laptop ben ik de netwerkadapters kwijt voor internet via de kabel. Er word alleen de WLAN gevonden, die ik nog niet gebruik.

Heb het systeem maar weer terug gezet naar voor de install van SP2 , maar dat is niet de oplossing. Wie kan me helpen??

Geplaatst:

dat heb ik gedaan, maar na installatie van SP2 krijg ik dezelfde fout, mis dan de netwerkadapter die gebruikt word voor LAN via de kabel, kan hem nergens vinden ook niet na verwijderen van de driver van WLAN.

Denk erover om dan maar meteen te upgraden naar W 7

Misschien gelijk de beste oplossing

Ben misschien meer ervaren in PC problemen dan ik denk :-)

Geplaatst:

Zet de herstelpunt terug zoals je gedaan hebt.

Ga naar configuratiescherm / windows update

Schahelt automatisch update uit door de derde keuze te kiezen.

Doe dan dit:

Download CCleaner. Klik op deze pagina op één van de mirrorsites van MajorGeeks en dan start de download van CCleaner automatisch en gratis op.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Schoonmaken'. Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Start de computer weer op.

Download indien je 32 bits hebt dan deze sp2 of indien je 64 bits hebt deze sp2

Hou we rekening mee dat het ongeveer 1 uur duurt.

De computer zal opgestart worden maar je zal moeten afblijven tot je de desktop ziet.

Geplaatst:

alles gedaan, Ccleaner werk ik allang mee, maar vanmorgen weer geen netwerkadapters, hoop dat ik het nu niet elke keer krijg als ik een update download is wat omslachtig. Via config scherm kon ik ze weer toevoegen

Jij bedankt voor je hulp.

Zoals het er nu naar uitziet ga ik toch over op W7. Lijkt me handiger dan dit onstabiele gedoe.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.