Ga naar inhoud

Videokaart stuk????

Aanbevolen berichten

• Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Windows 7 is inderdaad gebruiksvriendelijker en bevat veel minder (voorlopig) onverklaarbare fouten als deze. Als je pc vista aankon dan kan hij normaal gezien Windows 7 ook aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik raad aan om eerst een kaart te lenen om het te testen of je pc daarmee goed werkt, als het dan toch nog iets anders is heb je geen 100euro of meer aan een degelijke grafische kaart uitgegeven voor niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je onboard dus in het moederbord een grafische kaart ? Als je de huidige eruit neemt zou de computer deze moeten gebruiken, werkt die dan weet je het vrij zeker. Krijg je geen beeld dan zit er geen onboard in, al komt dat zelden (nooit(?)) voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De kaart zit in het moederbord gestoken en heeft drie aansluitingen 1 voor het scherm en 1 DVI verder nog een video ingang.

Dus als ik hem eruit haal zal ik nooit beeld krijgen daar mijn scherm aangesloten moet worden op de kaart met 15 pins aansluiting.

Het is een Getforce NVDIA 7600 GS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.