Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een externe opslag schijf van Lacie ,daar heb ik alle programma`s van mijn oude pc die draaide op windo xp alles heb ik daar op gebackup up

kan ik nu deze externe hardeschijf(500 gb) gewoon aan sluiten met de usb kabel,en komt het dan op mijn nieuwe pc die draait op windo 7.Komen er dan geen conflikten?.Ik had op mijn nieuwe pc al direkt een probleem toen ik wat softwarre douwnlode.mijn internet exploder werkte niet meer bij iederre pagina die ik opende en daarna weer wilde afsluiten met het rode kruisje zij mijn pc dat exploder niet meer werkte.Ik heb tenslotte maar mijn hele pc terug herstelt tot de fabrieks instelling.dus alles was ik kwijt wat ik op geslagen had.ik ben maar een leek en het terug zetten heeft bijna een hele dag geduurd.Ik heb wel een backup dvd gemaakt maar durf deze niet intevoeren om dat daar waarschijnelijk de sofwarre op staat die het conflikt creerde met internet exploder. wie weet raad.

Bij voorbaat hartelijke dank.

Geplaatst:

Het meest veiligste is om backup van xp in een map te zetten zodat in de root geen bestanden zijn.

Alle windows hebben moeilijk met vreemde bestanden in de root.

Een voorbeeld:

Staat er in de root setup.ini dan kan het zijn dat windows in de war geraakt en de computer opnieuw opstart.

Setup.ini hoort in de map te zetten.

Dit geldt ook voor uw harddisk zelf van de computer.

Een voorbeeld van root:

c:\

hier mag geen c:\setup.ini staan.

Geplaatst:

bedank voor het antwoord. kan ik gewoon de back up in mijn dvd spelerplaatsen en geeft hij dan zelf aan dat ik dit in een map moet opslaan .Hij gaat dan niet direkt naar mijn harde schijf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.