Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Die safe mode verandert blijkbaar enkel de resolutie. Dus dat is niet wat je moet aanpakken. Zijn er geen andere calibratiemogelijkheden in dat spel?

Heb je al in de handleiding van je scherm zelf gezien of er een game-modus opzit of een mogelijkheid om de input timing in te stellen?

In de foutmelding over die input timing die je geeft staat dat je 2048*1152@60 Hz moet instellen in je monitor of een andere timing die mogelijk is in je monitor.

Ik zal morgen de handleiding is doorbladeren, alvast bedankt voor de snelle respons :-)

Geplaatst:
Die safe mode verandert blijkbaar enkel de resolutie. Dus dat is niet wat je moet aanpakken. Zijn er geen andere calibratiemogelijkheden in dat spel?

Heb je al in de handleiding van je scherm zelf gezien of er een game-modus opzit of een mogelijkheid om de input timing in te stellen?

In de foutmelding over die input timing die je geeft staat dat je 2048*1152@60 Hz moet instellen in je monitor of een andere timing die mogelijk is in je monitor.

Het probleem was dat mijn grafische kaart niet goed scalede met mijn scherm, na wat zoekwerk op het dell forum heb ik instructies gevonden om mijn grafische kaart op GPU scalling te zetten en het probleem valt niet meer voor.

Bedankt voor de hulp :-)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.