Ga naar inhoud

let's edit op windows 7

m.belkom

Aanbevolen berichten

Hallo,

Mijn vraag is, op mijn vorige computer waarop windows xp stond werkte ik met het programma LET'S EDIT 2 .Dat vind ik een pretig programma om films te monteren. Doordat mijn computer stuk ging ben in met een nieuwe computer begonnen hierop staat windows 7 maar ik kan het programma LET'S EDIT 2 hierin niet meer installeren, ik krijg steeds de melding "foutnummer 0x8000FFFF beschrijving onherstelbare fout.

Kan ik dit programma nog gebruiken op windows 7.

dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag M

Dan is het zoals Stegisoft zegt,

waarschijnlijk dat Lets Edit 2 misschien niet werkt op Windows 7.

Lees dit eens.

aangepast door Angel_
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,

Ik heb een vraagje over bijgevoegd dokument van windows, Ik heb een gewone uitvoering van windows 7 {windows home premium} , als ik het dus goed gelezen [veel van wat er staat is voor mij onduidelijk ] heb kan ik dit niet gebruiken want er staat dat het programma 's zijn voor windows 7 professional, enterprise of ultimate.

Daarbij komt dat ik een matige kennis heb van computers en of dat programma niet te moeilijk is voor mij, waardoor de computer straks helemaal ontregeld is.

dank je marc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.