Ga naar inhoud

geluid valt onwilligkeurig weg

marklin

Aanbevolen berichten

het probleem zit zo:

als ik gewoon aan het surfen ben op youtube of ben wat muziek aan het luisteren kan het zijn bij het verwisselen van site of verwisslelen van liedeje er ineens geen geluid meer aanwezig is.

teamspeak daarentegen blijft gewoon geluid geven (vind dit raar).

ik moet altijd men pc herstarten zodat ik al men geluid terug heb en er weer tegenaankan voor een paar uur.

vind dit echter irritant.

heb al stuurprogramma bijwerken geprobeert maar die zegt dat alles up to date is

weet niet meer wat doen nu.

dank bij voorbaat.

:pcguru:

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...

Hey ja ik ken dit probleem het komt bij mij ook vaker voor nu en ik kheb iets gevonden het ligt wel degelijk aan windows 7 want een winkel van mij die zegt ja koopt maar een nieuw moederbord enzo LOL... Maar ik kheb effe wat aan het zoeken geweest en blijkbaar zit de bug in windows 7 Want ik gebruik ook teamspeak en andere dingen enzo en daar werkte hij ook niet alhoewel jij zegt dat je bij teamspeak nog wel geluid hoor wel ik dus niet lijkt alsof het geluid ineens weg is oof de soundcard gecrashed is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja bij mij blijft teamspeak 3 gewoon werken

maar heb nergens anders nog geluid

als ik windows media player dan opzet dan zegt hij "er is een fout opgetreden bij het afspelen van dit bestand"

maar heb ondertussen ondervonden dat gewoon afmelden en terug aanmelden al voldoende is

heb jij mss en oplossing voor dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.