Ga naar inhoud

probleem op het net met mijn naam

didi

Aanbevolen berichten

Beste allemaal

Ik zit met een vervelend probleem op het net .

Als ik naar googel ga en iemand anders typt mijn naam in zie direkt mijn linken naar verkoopprogrammas zoals kapaza en tweedehands enz .

Daar kunnen ze mijn adres zien en mijn advertenties .

Ik vind dat daar een beetje de privicy geschonden wordt .

Bij sommige wanneer je advertenties plaats voor een aacount aan te maken moet je voor hen je echte naam en adres plaatsen dat ik onder tussen al terug verwijderd heb .Bij de advertenties zelf zie je het niet Doch die linken op het net blijf je zien .

Mijn naam komt er gewoon op en de vervelende rest .

Hoe kan ik of bij welk mailadres kan ik daar bij google zelf terecht om daar te gaan aan te kloppen .

Wie kan mij raad geven .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets is niet mogelijk.

Als je op internet uw naam geeft dan aanvaard je ook dat uw privacy is geschonden.

Om uw een idee te geven:

Ik had in 1998 een website gemaakt en die website pagina bestaat al lang niet meer en toch kan je nog altijd die website zien.

Daarbij kan je in google ook nog eens extra zien bij "in cache"

Of je google kan aanschrijven is een ding maar er zijn er honderden zoekmachine.

Je bent overal in de wereld bekend.

Dat is onbegonnen werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens je begon om advertenties te plaatsen op kapaze en dergelijk kon je er ook zeker van zijn dat ze je zouden "vinden".

Wens je dit niet dan zul je deze advertenties moeten verwijderen en dan je account opzeggen.

En zoals hierboven reeds werd gezegd, privacy en internet zijn begrippen die niet altijd even goed samen gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.