Ga naar inhoud

extrene HDD van 1.5 TB format van FAT32 naar NTFS duurt laaaaaaang....

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Oef als de stroom uitvalt dan ben je in de problemen.

Wat dan?

Dan zou ik in mijn haren krabben.

Zo erg is het niet.

Je kan altijd opnieuw formateren.

Ik had bij mijn externe harddisk formateren gestopt en later opnieuw geformateerd.

Dit is een help-forum, right? Voor leken die hulp vragen aan expert denk ik...

Ik heb dit liefst zonder vooroordelen.

Dus stegisoft, je verzekert me bij deze dat er niets ernstig zal gebeuren als ik het formatteren annuleer...

Geplaatst: (aangepast)

Het feit dat je hem formatteert betekent dat er geen data op staat die van belang is en dus ook geen data kan verloren gaan of je nu annuleert of niet.

Mechanische fouten door problemen met de elektriciteit zijn er vaker wanneer het gaat om blikseminslag of 380 volt binnen krijgen dan door het uitvallen ervan, maak je geen zorgen het kan maar het komt minder vaak voor dan je denkt.

En wat die hulp betreft, kijk eens naar de klok, je krijgt hulp om 3 uur snachts.

aangepast door Xenthos
Geplaatst:

bedankt mannen, want dit bewijst dat er nog mensen zijn die op eender welk moment klaar staan voor een goede daad...

Ik ga bij deze met 'n gerust geweten deze post afsluiten. Morgen alweer werken van 12 tot 24u

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.