Ga naar inhoud

Probleem met kopiëren in IE8 (Windows7)

dolfijn

Aanbevolen berichten

Problemen met kopiëren als ik in het Internet Explorer scherm ben.

Normaal klikt men met rechtermuis op de afbeelding die men wil kopiëren en dan komt er een lijst waaruit je kan kiezen om te kopiëren en nog andere opties.

Als ik dan op kopiëren wil klikken (met linkermuis) lukt het niet omdat er dan niets gebeurt.

Vermoedlijk ligt het probleem in Internet Explorer8, want in andere programma's heb ik dat niet.

Ik heb al gekeken bij extra en opties en ook bij Help bij IE8 de vraag gesteld, maar kom er niet uit.

Mijn besturingssysteem is Windows7 Ultimate(32bit)

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kopieeren selecteerd dan moet je naderhand op de lokatie waar je de afbeelding wil gebruiken met de rechtermuisknop klikken en plakken selecteren.

Bv. je selecteerd een foto met de rechtermuisklik en je kiest kopieren,vervolgens open je Paint en daar kies je dan voor plakken.

Nu zal die foto daar bewerkt kunnen worden.

Of je kopieerd die foto naar bv. afbeeldingen en dan moet je daar dus met de rechtermuisklik kiezen voor plakken.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor je hulp, maar dat is juist het probleem. Na het klikken met de rechtermuis waardoor het venster met de mogelijkheid om te kopieren en plakken onstaat kon ik met vervolgens kopieren of plakken niet selecteren met de (linker)muis. Ook heb ik geprobeerd met ctrl +C om te kopieren, lukte ook niet in IE8. Vermoedlijk miste ik een plugin in IE8, andere verklaring heb ik niet.

Inmiddels heb ik Firefox gedownload en geïnstalleerd. Hiermee gaat alles perfect, dus was het een probleem van IE8. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.